9 SFATURI PENTRU UN DESIGN MAI BUN DE LOGO LIVE

Te-ai întrebat vreodată de ce suntem atât de uimiți de mișcare? Este mai probabil ca o imagine în mișcare să vă atragă atenția decât una statică. Mișcarea este captivantă și atrage atenția – în plus, ne permite să accesăm mai multe informații într-un interval scurt de timp. 

De ceva vreme, companiile experimentează cu tot felul de mișcare și animație în alegerile lor de design. Am văzut creșterea fundalurilor animate de site-uri web sau a videoclipurilor care se redau live în loc de imagini pe o pagină de pornire. Există videoclipuri și imagini la 360 de grade pe paginile de produse pentru a ajuta oamenii să aibă o vedere mai bună asupra anumitor articole și experiențe AR captivante în aplicații. 

Deci, de ce puterea mișcării nu și-a făcut încă loc în peisajul designului logo-ului?

Sigur, există câteva exemple de logo-uri animate, dar ele nu au avut același impact de lungă durată ca site-urile web animate. Poate că asta se datorează faptului că oamenii nu au instrumentele potrivite pentru a-și aduce logo-urile animate la viață?

Astăzi, vom acoperi câteva sfaturi de top pentru designul de logo live. 

1. Înțelegeți ce înseamnă „Log Live”.

Un logo animat sau un logo live poate fi un instrument puternic în strategia de branding a unei companii. Deși identitatea unei companii înseamnă mai mult decât logo-ul acesteia, este corect să spunem că logo-urile fac o diferență enormă în ceea ce ne simțim despre mărci și identitatea lor. 

Un logo puternic poate face o conexiune emoțională cu publicul țintă și vă poate ajuta marca să prospere în aproape orice mediu. Siglele live, sau siglele animate, aduc mai multă atenție imaginii mărcii, ajutând un client să se concentreze asupra acțiunii logo-ului. Un logo live poate spune o poveste despre ceea ce face afacerea prin mișcare sau poate fi pur și simplu atrăgător.

Nivelul de animație variază în funcție de designer, dar poate merge de la o scurtă prezentare video până la câteva mișcări simple. Sigla Skype este un exemplu excelent de ceva simplu, cu care s-au jucat mai mulți designeri cu mare efect.

Astăzi, există o mulțime de instrumente cu acces deschis care ajută la crearea de grafică animată mai captivantă în lumea designului de logo. În plus, tipurile de animație disponibile devin tot mai impresionante. 

2. Explorați tipurile de animație de logo 

Următoarea etapă a siglelor live utilizate în mod corespunzător este să cunoaștem ce tipuri de animații de logo sunt disponibile. Există o mulțime de stiluri diferite de animație de explorat astăzi, în funcție de tipul de impact pe care doriți să-l aveți. 

De exemplu, uneori animația pe care o alegeți va fi conectată la afacerea dvs. O companie de vehicule ar putea avea un logo care pare să „conduce” în spațiul central de pe ecran. O companie de electricitate ar putea alege un logo care pulsa ca o sarcină electrică. Acest logo FedEx animat este un exemplu excelent al modului în care animația poate arăta ceea ce face o afacere.

pțiunile pentru animație pot include:

  • Rotire: faceți o emblemă să iasă în evidență mutând-o în lateral sau permițându-i să se miște pe axa ei. Rotirea oferă logo-ului un sentiment de spațiu 3D. 
  • Apariție/Dispariție: puteți face ca o siglă să crească pe ecran aducând la viață câte un pixel, sau puteți să-l dizolvați și să dispară într-un mod similar. 
  • Transformare: logo-ul dvs. nu trebuie să înceapă în forma pe care o va obține. Ați putea începe cu o sămânță care crește treptat într-un logo în formă de copac pentru o companie de grădinărit, de exemplu. 
  • Înlocuire: O altă modalitate grozavă de a spune o poveste este înlocuirea unui grafic legat de compania în cauză cu logo-ul printr-o experiență animată captivantă.

3. Stabiliți obiective pentru logo-ul live 

Dacă nu ești sigur cu ce fel de animații să experimentezi, atunci este o idee bună să începi cu niște obiective solide. Obiectivele dvs. vă vor oferi o direcție pentru a trece cu alegerea logo-ului dvs. Un logo animat poate fi o modalitate dinamică și modernă de a prezenta o marcă unui public, dar va fi eficient doar atunci când este implementat cu atenție. 

Să ne uităm la câteva dintre obiectivele pe care le poți alege pentru logo-ul tău live:

  • Diferențiere: Deși este adevărat că animația și conținutul live câștigă mai multă atenție în ultima vreme, este încă relativ nou ca concept general. Cu un logo animat, ai putea ajuta un brand să-și creeze o imagine mai unică pentru ei înșiși, ceea ce îl diferențiază de celelalte organizații din același spațiu.
  • Povestea : așa cum am menționat mai sus, siglele animate pot spune o poveste despre ceea ce face de fapt compania sau produsul. În acest exemplu pentru Firefox , de exemplu, sigla imită o roată de încărcare pentru a demonstra un browser de internet rapid.
  • Conștientizarea mărcii: logo-urile și animațiile dinamice au mai multe șanse să capteze atenția publicului dvs. decât imaginile statice. De asemenea, sunt mai mult o experiență inedită, ceea ce înseamnă că clienții ar putea dori să le împărtășească și altor persoane.
  • Memorabilitate: clienții de astăzi sunt bombardați de sute, dacă nu de mii de logo-uri tot timpul. Au nevoie de ceva special pentru a-i convinge că o singură imagine merită un loc în fruntea minții lor. Animația poate ajuta să facă o afacere mai memorabilă.

    Faceți-vă cercetarea

    Să faci propriile cercetări este o modalitate excelentă de a te inspira pentru un logo sau o animație live. În mod ideal, veți dori să vă concentrați pe industria în care lucrați deja, deoarece aceasta vă va oferi câteva îndrumări cu privire la tipul de mișcare care poate atrage cea mai mare atenție din partea publicului corect. 

    Urmărește cât mai multe introduceri la videoclipurile mărcii și verifică cât mai multe sigle live poți. Consultați tipul de animații pe care oamenii le folosesc în videoclipurile lor când prezintă produse online. Puteți învăța multe despre ceea ce funcționează doar evaluând ceea ce alți oameni au făcut înainte. Ai grijă să nu copiați pur și simplu ceea ce ați găsit în altă parte. 

    Scopul animației tale live ar trebui să fie de a spune o poveste unică despre companie

    Scopul animației tale live ar trebui să fie de a spune o poveste unică despre compania în cauză. Dacă nu sunteți sigur cum să începeți cu diferențierea imaginii, consultați ghidurile de brand pentru compania în cauză. Orientările pe care compania le-a folosit pentru a alege culorile, fonturile și alte elemente vizuale potrivite pot funcționa la fel de bine pentru strategia dvs. de animație. 

    Amintiți-vă, scopul aici este de a spune o anumită poveste, de a trimite un mesaj sau de a evoca o anumită emoție. Nu face greșeala de a proiecta ceva care arată grozav, dar care nu are prea multă achiziție. Majoritatea ființelor umane vor căuta în mod natural sensul din spatele conținutului pe care îl văd. Dacă nu există nimic acolo, va duce doar la confuzie.

    5. Folosiți sigle live pe site-urile web ale mărcii

    Cea mai evidentă modalitate de a începe să experimentați cu logo-uri animate în design web este să implementați logo-uri live pe site-ul web al unui client. Unele companii au un „ecran de bun venit” pentru site-ul lor, care utilizează o animație pentru a prezenta vizitatorilor pagina de pornire și alte opțiuni de navigare. Există, de asemenea, mărci care iubesc impactul pe care îl poate avea animația, dar doresc să-l folosească mai subtil.

    În aceste cazuri, siglele live pot fi o modalitate excelentă de a atrage privirea către un anumit loc de pe un site web, poate zona de deasupra butonului „contact” care încurajează un client să contacteze. În mod crucial, pentru a evita îngreunarea site-ului web și distragerea atenției vizitatorilor, companiile și designerii vor trebui să facă câteva alegeri importante.

    Deși ar putea fi tentant să păstrați animația în buclă în orice moment, în cazul în care cineva ratează prima rundă, acest lucru necesită multă putere de procesare suplimentară. De asemenea, prea multă animație îngreunează companiile să-și concentreze vizitatorii către alte puncte de pe site, cum ar fi paginile de destinație pentru produse sau paginile de mărturie.

    Adesea, la fel ca în cazul majorității deciziilor inovatoare în domeniul web-designului, cel mai bun pariu este de obicei să începi puțin și să-ți progresezi. Nu exagerați cu animația în prima zi. Vedeți mai întâi cum răspund vizitatorii site-ului.

    6. Găsiți echilibrul potrivit

    Animațiile dintr-un logo live sunt acolo pentru a atrage atenția rapid și eficient. Nu ar trebui să dureze prea mult timp sau riscați să vă copleșiți publicul înainte ca acesta să aibă șansa de a naviga pe restul site-ului sau de a verifica alt conținut. Un logo live ar trebui să fie activ doar pentru câteva secunde cel mult și, în acel timp, trebuie să spună ceva valoros.

    Adesea, cea mai bună strategie este să începeți prin a dezvolta curiozitatea și prin a-ți implica spectatorul, astfel încât să fie dornic să vadă mai mult. Fiecare cadru va conta pentru a atrage clientul și a-l face să se simtă conectat la marca în cauză.

    Asigurați-vă că animația logo-ului este dinamică, astfel încât nu doar să capteze atenția privitorului, ci să-i mențină interesul pentru tot timpul necesar. În timpul mișcării, creierul spectatorului ar trebui să lucreze pentru a-și da seama ce se va întâmpla în continuare.

    La fel ca majoritatea strategiilor de design de logo și animație grafică, cheia succesului este găsirea echilibrului potrivit între experiențe inteligente și simplitate. Vrei să faci ceva semnificativ care să-ți atragă atenția spectatorului, dar trebuie să concurezi cu faptul că intervalele de atenție scad tot timpul.

    7. Explorați Animația Logo în Video

    Una dintre cele mai bune modalități de a folosi animația logo-ului este de a atrage interesul pentru o companie la începutul unui videoclip. Videoclipul câștigă niveluri incredibile de popularitate în ultima vreme, în special într-o lume în care puteți vizualiza conținut video aproape oriunde. Companiile adaugă videoclipuri în paginile lor de produse, conturi de rețele sociale, aplicații, site-uri web și multe altele.

    Pentru majoritatea companiilor, un logo live la începutul unui videoclip poate ajuta marca lor să pară mai profesionistă. Este un memento pentru spectatorii mărcii despre care învață cu acel conținut video. În plus, un logo la începutul unei piese de conținut video se poate construi, de asemenea, pe consecvența pe care companiile încearcă să o creeze folosind aceleași active de marcă în diferite medii online.

    (Începerea unui videoclip cu o siglă animată este excelentă pentru prezentare, dar poate fi, de asemenea, frustrant pentru clienți în anumite piese de conținut unde caută răspunsuri rapide la întrebări. Dacă o siglă animată durează mai mult de câteva secunde, ar putea fi mai bine plasat în spatele unui videoclip.)

    Cu videoclipuri pentru știri sau anunțuri în care doriți să treceți direct la obiect și să generați entuziasm cu privire la un nou produs sau serviciu, poate fi mai bine să treceți direct la acțiune. Încheierea unui videoclip cu un logo live păstrează imaginea mărcii în atenția clientului pentru mai mult timp, chiar și după ce mesajul s-a încheiat. Pe de altă parte, încheierea unui videoclip cu o siglă ar putea crește șansele ca clienții să rateze animația, deoarece fac clic prea repede departe de conținut.

    Dacă ați început să adăugați sigle live în videoclipuri, luați în considerare să experimentați cu diferite strategii pentru a vedea care funcționează cel mai bine. Diferite companii ar putea obține rezultate unice.

    8. Aduceți Animația Logo în Lumea Reală

    O altă opțiune interesantă pentru designul de logo live, ar putea fi să ieși în afara ecranului computerului pentru un timp. În peisajul de astăzi în transformare digitală, devine din ce în ce mai obișnuit să vezi convergând lumea reală și cea digitală. Majoritatea evenimentelor și expozițiilor comerciale vin cu prezentări care se bazează pe conținut digital, cum ar fi prezentări animate și prezentări de diapozitive.

    În funcție de soluțiile de semnalizare disponibile la evenimentele din industrie, companiile ar putea chiar să folosească un logo animat deasupra standului lor pentru a atrage atenția într-un mediu aglomerat. Aproximativ 48% dintre expozanți sunt de acord că un stand sau un stand mai atrăgător este adesea cel mai eficient mod de a atrage vizitatori și clienți la un eveniment.

    Este posibil ca animația și logo-urile live să fi început viața pe ecranul computerului, dar astăzi pot apărea în medii mult mai diverse. Birourile ar putea folosi un logo în direct în sala de recepție sau în hol pentru a face mediul lor la sediu mai atrăgător. Locațiile de vânzare cu amănuntul ar putea afișa reclame pe semnalizare digitală, urmate de sigle live care funcționează pentru ambele mesaje separate și țin cumpărătorii distrați atunci când se bucură de experiența fizică.

    9. Includeți siglele live în semnăturile mărcii

    Amintiți-vă, un logo live nu trebuie să se afle doar pe aplicația sau pe site-ul unei companii până când cineva îl descoperă. Uneori, logo-ul potrivit poate fi, de asemenea, o modalitate puternică de a „închide” un mesaj de la o marcă sau de la echipa sa de management. De exemplu, e-mailul rămâne astăzi unul dintre cele mai valoroase instrumente pentru marketingul de afaceri și construirea relațiilor cu clienții.

    Este a treia cea mai influentă sursă de conținut și știri pentru o mulțime de audiențe B2B și, totuși, majoritatea companiilor nu profită din plin de ceea ce sunt capabile soluțiile lor software de marketing prin e-mail. Dacă puteți afișa gif-uri și videoclipuri animate într-un e-mail (ceea ce pot face majoritatea soluțiilor software), atunci puteți adăuga și un logo live la semnătura mărcii.

    Lucrul important de reținut este că, dacă veți adăuga o semnătură la un lucru ușor, cum ar fi un e-mail, trebuie să fie și el ușor. Nu face logo-ul live prea lung și complicat, altfel ar putea împiedica încărcarea corectă a e-mailului.

    În afara e-mailului, nu uitați să luați în considerare opțiunile pentru siglele live și în lucruri precum imaginile de profil din rețelele sociale. Potrivit experților, aproximativ 80% dintre companii folosesc active vizuale în marketingul pe rețelele sociale. Un logo live este o modalitate excelentă de a depăși elementele de bază cu imaginile unei companii. Mișcarea atrage atenția, iar conținutul video câștigă rapid avânt pe o mulțime de platforme de social media.

    Îmbrățișând o nouă lume a animației live

    Designerii abia încep să zgârie suprafața a ceea ce este posibil cu logo-urile animate. Pentru multe companii, siglele live sunt o modalitate excelentă de a capta atenția publicului și de a încuraja implicarea cu un brand.

    Un logo live la începutul unui videoclip, la începutul unui ecran de încărcare a unei aplicații sau chiar în partea de sus a unui site web poate diferenția o companie și o evidențiază. Pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze, iar așteptările clienților continuă să se extindă, opțiunile pentru animația live ar putea continua să crească. S-ar putea chiar să puteți infuza siglele live cu elemente de VR și AR, pentru a împărtăși esența mărcii într-o lume digitală nou-nouță.

    Dacă nu ați început încă să experimentați cu designul de logo live, acum ar putea fi momentul să începeți.

gazduire web gazduire website