Ce sunt backlink-urile și de ce aveți nevoie de ele pentru a se clasa în fruntea Google?

Backlink-urile sunt link-uri plasate strategic în text pentru a ghida cititorul către pagina de blog sau site-ul tău web care are conținut relevant pentru ceea ce citește. Scopul este de a extinde cunoștințele cititorului și, în același timp, de a genera trafic de calitate către blog.

Una dintre cele mai importante strategii pentru a reuși cu SEO este Link Building.

Dintre cei peste 170 de factori de clasare utilizați de Google , doi dintre ei au cel mai mare impact:

  • calitatea conținutului — capacitatea de a răspunde intenției utilizatorului;
  • numărul de backlink-uri primite.

Din acest motiv, voi explica mai bine ce sunt backlink-urile și de ce au un asemenea impact în cadrul unei strategii SEO.

Poate că aveți conținut grozav pe site-ul dvs., o viteză mare de încărcare, dar încă nu apăreți în fruntea motoarelor de căutare.

Lipsa backlink-urilor ar putea fi principalul motiv!

Deci, să înțelegem mai bine următoarele puncte:

  • Ce este backlink?
  • De ce să creați o strategie de backlink?
  • Ce tipuri de backlink-uri?
  • Cum să porniți o strategie de backlink?
  • Cum să identifici un backlink bun?
  • De ce să primești linkuri nofollow?
  • Care sunt cele mai bune instrumente de backlink?
  • În practică: cum să obțineți backlink-uri (strategii Link Building)?

Haide?

Ce este backlink?

Backlink este un link creat de la un site la altul. Motoarele de căutare precum Google folosesc calitatea și numărul backlink-urilor ca semnal de clasare. Prin urmare, achiziționarea de backlink-uri este o strategie fundamentală în SEO.

În prezent este practic imposibil să te clasezi în top pentru cuvintele cheie cu un volum mare de căutări și multă competitivitate pe pagina de rezultate (SERP).

Motoarele de căutare înțeleg backlink-urile ca și cum ar fi un indiciu , la urma urmei, dacă un alt site s-a conectat la al tău, este pentru că ei cred că conținutul tău este de calitate.

Astfel, cu fiecare link primit, site-urile capătă autoritate . Cu cât este mai mare autoritatea, cu atât sunt mai mari șansele de a obține un clasament bun.

Dar este suficient să primești backlink-uri de pe orice site pentru a câștiga autoritate ?

Sigur nu! Vom vedea mai târziu cum să identificăm un backlink de calitate, dar înainte de asta, să vedem în practică puterea de influență a link-urilor.

De ce să creați o strategie de backlink?

După cum am menționat, backlink-urile funcționează ca referință. Dacă un site de calitate și bine privit de Google trimite către al tău, tendința este ca motorul de căutare să aibă mai multă încredere în site-ul tău.

Dar backlink-urile nu vor influența doar autoritatea paginilor și domeniul dvs. De asemenea, vor avea un impact direct asupra:

  • achizitie de trafic de trimitere (Referral);
  • consolidarea mărcii ( Brand Awareness );
  • construirea de relații.

Imaginați-vă dacă primiți un backlink pe pagina Creativ24 care ocupă locul 1 pe Google pentru SEO.

Câștigul de autoritate este incredibil , la urma urmei, dacă Google are încredere în acel conținut până la punctul de a-l menține pe primul loc pentru un astfel de cuvânt cheie disputat, cu siguranță are încredere în conținutul la care se leagă (indică).

Acesta este beneficiul evident.

Acum, v-ați oprit vreodată să credeți că acest conținut primește mai mult de 10.000 de vizite lunare? Câți dintre acești oameni ar putea face clic și să vă viziteze site-ul

Câți oameni care nu știau, ar putea să vă cunoască marca? Și dacă această legătură lasă un parteneriat de mai multe schimburi și materiale create împreună?

Ei bine, acest exemplu arată cum limitarea backlink-urilor doar pentru a câștiga autoritate elimină o mare parte din impactul acestei strategii.

Ce tipuri de backlink-uri?

Există două tipuri principale de backlink:

  • urma; 
  • nofollow.

Cu ochiul liber, nu au nicio diferență. Ambele sunt link-uri pe o pagină și ambele, atunci când sunt făcute clic, direcționează utilizatorul către pagina indicată.

Care este atunci diferența dintre ele?

Diferența constă în semnalul că aceste backlink-uri vor trece către roboți și motoarele de căutare.

Când roboții Google vă vizitează site-ul și citesc un cod de link, ei vor urma acel backlink și vor vizita alte pagini.

Cu excepția cazului în care găsește un atribut numit „nofollow”.

Legăturile de urmărire sunt legăturile normale, trec autoritate ( sucul de linkuri ) și direcționează roboții către aceste pagini. 

Link-urile cu atributul nofollow le spun motoarelor de căutare să nu „urmeze” acel link. Parcă a spus „Vreau chiar să-mi trimit utilizatorul pe acest link, dar nu trebuie să mergi acolo, nu intenționez să-i dau nicio autoritate”.

Prin urmare, într-o strategie de construire a link -urilor, idealul este să prioritizezi linkurile de urmărire , chiar și așa, nofollow-urile sunt și ele de mare valoare. 

Mai târziu vă voi arăta în detaliu de ce ar trebui să doriți să primiți și acest tip de link.

Cum să porniți o strategie de backlink?

Acum că știi cât de importante sunt backlink-urile, este timpul să înveți cum să le câștigi.

Și aici, încep cu cel mai important factor:

Primul pas către o strategie de backlink este să ai un site web care să merite să primească link-uri!

Acesta este factorul principal! Tot ceea ce înveți în acest conținut va genera rezultate doar dacă, de fapt, ai un site web de calitate care merită să primească backlink-uri.

Acestea fiind spuse, să trecem la primii pași strategici ai Link Building. Pot deja să spun că nu are rost să te trezești, să ieși în căutarea partenerilor și să faci schimb de link-uri.

Ca orice strategie bună, ai nevoie de obiective.

1. Definiți-vă obiectivele

După cum am văzut, numărul de backlink-uri primite poate aduce mai multe beneficii. Prin urmare, strategia ta va fi ghidată de obiectivul tău final.

Este posibil să aveți oricare dintre următoarele obiective:

  • îmbunătățește clasarea anumitor pagini;
  • consolidarea mărcii și domeniului;
  • câștiga trafic și vizibilitate.

Fiecare dintre aceste strategii va necesita diferite tipuri de backlink, diferite sume și tipuri de parteneri și va folosi, de asemenea, diferite texte de linking.

De aceea, înțelegerea obiectivelor tale este esențială. El vă va direcționa strategiile.

De exemplu, dacă obiectivul dvs. este să clasați o pagină despre plăcintă de lămâie, ați prioritiza linkurile către pagina respectivă folosind fie text identic (cum ar fi: „plăcintă cu lămâie”), fie variații ale acelui cuvânt cheie (de exemplu: „rețetă de plăcintă cu lămâie”).

Daca este vorba de trafic , vei evita cuvintele cheie identice, sa folosesti text care prezinta beneficii si convinge click-ul.

Deci, puteți folosi ceva de genul „dați clic aici pentru a vedea rețetele de plăcintă cu lămâie!” sau „aflați mai multe despre prepararea unei plăcinte cu lămâie” și alte variante.

După cum am spus, obiectivul conduce strategia.

2. Identificați-vă diferențele

Unul dintre cele mai importante puncte într-o strategie de achiziție de backlink este să înțelegeți care sunt cele mai mari atuuri ale dvs. atunci când vine vorba de a conveni asupra unui parteneriat.

Ce ai de oferit unui potențial partener care să-i răspundă cu un backlink?

Pot exista mai multe opțiuni:

  • conținut — conținut de calitate pe care partenerul tău va dori să-l arate persoanei sale;
  • date — date nepublicate pentru piață, de exemplu, un sondaj realizat de compania dvs.;
  • produs — oferă o lună gratuită din instrumentul tău în schimbul unui link, de exemplu;
  • serviciu — la fel ca mai sus, dar oferind serviciul sau o parte din acesta; 
  • autoritate — autoritatea site-ului tău poate atrage privirile potențialului tău partener;
  • echipa — echipa ta poate conta pe nume puternice pe piața ta, care pot fi folosite ca în acest schimb, participând la webinarii, interviuri și altele asemenea.

Aici, este important să fii atent, mai ales cu produsul și serviciul tău. Ele pot fi o monedă de schimb, dar nu uitați să nu ieftiniți ceea ce faceți.

Gândiți-vă la asta mai mult ca la un aperitiv sau la un test drive.

Cu toate acestea, identificarea celor mai mari active ale tale este o armă puternică în obținerea de backlink-uri. Mulți oameni cred că tot ce are de oferit este „un link înapoi”.

Ieși din comun și cucerește link-uri valoroase!

3. Găsiți parteneri buni

Strategia ta de backlink va fi la fel de bună ca și calitatea partenerilor tăi.

Nu voi intra în prea multe detalii aici, deoarece am explicat deja importanța ca linkurile să aibă sens. Un magazin de mașini care trimite la un site de poker online nu are prea mult sens, de exemplu.

Țineți cont de următorii factori:

  • piață și subiecte similare;
  • companii și oameni;
  • persoane similare ;
  • probabilitatea legăturii.

Să prezentăm un exemplu bun de parteneriat. Ai o companie de bomboane. Și doriți să dezvălui următorul material:

Ghidul complet pentru a face cupcakes tematice

Vedeți exemple de potențiali parteneri buni:

  • bloguri culinare;
  • site-uri de rețete;
  • site-uri web/bloguri ale petrecerilor.

Toate temele sunt direct legate de materialul oferit și publicul ar fi interesat.

Cum să identifici un backlink bun?

Pentru ca strategia să genereze rezultate bune, este necesar să știi să identifici caracteristicile unui backlink bun. 

Deci, să vedem anatomia unei legături perfecte și să analizăm fiecare dintre aceste caracteristici în detaliu:

  • Autoritatea domeniului și paginii;
  • legături naturale;
  • text ancorat;
  • tip link: nofollow/follow;
  • poziția link-ului pe pagină;
  • link textual sau imagine;
  • piaţă;
  • domeniu nou.

Autoritatea de domeniu și pagină

După cum am spus la începutul acestui conținut, cu cât este mai mare autoritatea unui site, cu atât este mai mare autoritatea transmisă de acel backlink.

Puteți afla autoritatea unei pagini folosind câteva instrumente.

Cea mai populară măsurătoare este cea prezentată de Moz Bar, un instrument gratuit de la Moz.

Un alt exemplu, mai asemănător cu cel al lui Moz, îl reprezintă valorile prezentate de cel mai bun instrument de backlink de pe piață, Ahrefs (puteți verifica aceste informații folosind instrumentul lor gratuit Ahrefs WebMaster Tools ).

Afișează UR (Rata URL, autoritatea paginii) și DR (Rata domeniului, autoritatea domeniului).

Acum s-ar putea să vă întrebați, de unde știți dacă autoritatea partenerului este bună sau nu? Ce este un DA bun?

Ei bine, acest lucru poate varia de la o piață la alta.

Deci sfatul meu este să faci o analiză comparativă. Identificați-vă valorile și comparați:

  • cu o companie mare de pe piața dumneavoastră;
  • cu o companie medie;
  • cu o companie mică;
  • cu principalii săi competitori.

În acest fel, veți identifica care este o măsură bună pe piața dvs. De asemenea, vei afla dacă autoritatea ta de domeniu poate fi un atu atunci când oferi un schimb de linkuri, de exemplu.

legături naturale

Unul dintre cei mai importanți factori pentru un backlink este naturalețea acestuia. Mai ales când ne gândim la autoritatea pe care Google o va identifica pe care o primește pagina.

Un link natural este un link pe care un alt site îl face spontan către al tău. 

Adică ai primit acel link nu din cauza unei strategii sau a unui schimb, ci pentru că au văzut calitatea conținutului tău și a avut sens pentru persoana respectivă.

Iată un exemplu de link spontan pe care l-am creat către SEMrush (un cuvânt cheie, un instrument de analiză a concurenței și backlink). 

Când am citat principalele instrumente, am făcut un link către fiecare dintre ele, în cazul în care Persona noastră dorește să le cunoască și să le folosească.

S-ar putea să vă întrebați, deci nu ar trebui să fac o strategie de conectare? Ar trebui să am conținut bun, un site web bun, să îl pun acolo și să aștept link-urile?

Nu! Adică, trebuie să faci toate cele de mai sus, dar nu se poate opri aici!

Ideea este că țineți cont de faptul că fiecare parteneriat, fiecare backlink pe care îl primiți, ar trebui să fie cât se poate de natural. Un link pe care Google îl interpretează ca un link spontan de la partenerul tău.

Text ancorat

Anchor Text este piesa de conținut care trimite către o altă pagină.

În exemplul subiectului anterior, textul de ancorare nefiresc a fost „FIAT Car”.

Este un factor extrem de important în construirea de legături și este adesea trecut cu vederea. Deși spun puțin despre acest aspect, acesta va avea un impact direct asupra strategiei tale.

Există câteva tipuri de text ancoră. Să îi cunoaștem folosind postarea noastră de marketing digital ca exemplu:

În mod ideal, textul ancora ar trebui să fie succint și relevant pentru pagina care va primi linkul. Textul trebuie să clarifice care este subiectul paginii către care va fi direcționată persoana.

Evitați genericele cu orice preț!

Rețineți că textul ancora este esențial pentru ca un link să arate natural. Puteți avea două obiective cu acest text:

  • generați autoritate pentru pagină;
  • generați clicuri și vizite.

În cazul autorității, cu cât linkul este mai aproape de potrivirea exactă, cu atât mai bine. Asta pentru că linkul spune, practic, următorul lucru: „această pagină pe care o conectez răspunde la această întrebare pentru un utilizator”.

Apoi potrivirile exacte și potrivirile parțiale devin legături naturale care întăresc pagina.

Un detaliu aici este important. Dacă obțineți 100 de link-uri către o pagină și toate au aceeași ancoră de potrivire exactă, acesta va arăta motorului de căutare cât de nenatural este profilul dvs. de backlink. 

Dacă intenția este de a primi clicuri, puteți lucra la link-uri mai jucăușe, care pe lângă faptul că arată ce va găsi cititorul, face o promisiune și arată beneficii.

tipul link-ului

Tipul de backlink poate face, de asemenea, o mare diferență în construirea autorității pentru site-ul dvs.

Prioritatea aici este să obțineți link-uri „Urmărește”, care sunt acele backlink-uri care sunt mai relevante pentru site-ul către care indică.

Link-urile Nofollow îi spun motorului de căutare că nu trebuie să „urmeze” acel link sau să-i dea autoritate. Așadar, gândindu-ne la anatomia verigii perfecte, idealul este ca acesta să fie urmărit!

Mai târziu voi explica mai bine cele două tipuri de linkuri și de ce ar trebui să doriți și linkuri nofollow.

Poziția linkului pe pagină

Poziția link-ului pe pagină afectează direct cantitatea de autoritate pe care o va primi acea pagină.

Aceasta înseamnă că linkurile pe care le faci în primul paragraf al unei postări de blog sau în antetul site-ului tău, dau mai multă relevanță paginilor către care se adresează decât link-urile din subsol sau din ultimul paragraf.

În structura unui site, acest lucru este deja puțin logic, deoarece, desigur, veți indica cele mai relevante pagini din antet.

Cu toate acestea, acest concept este foarte relevant, mai ales în postările de pe blog. Nu uitați să acordați prioritate celor mai importante link -uri (fără a apăsa bara) atunci când obțineți un backlink. 

Un alt aspect pozitiv este șansa de a apărea pe site-ul sau pe blogul partenerului.

Unele bloguri afișează un fragment de conținut pe blogurile lor, iar dacă linkul tău este acolo, poți apărea nu doar în postare, ci și pe coperta blogului (care este cea mai autorizată pagină de pe site).

Piaţă

După cum am menționat mai devreme, piața face toată diferența.

Primirea de link-uri de la companii care operează pe piața de marketing digital are mai mult sens și îi conferă lui Rock o relevanță mai mare decât o companie de pe piața auto.

În ciuda acestui fapt, există piețe care sunt similare sau care sunt direct legate, caz în care backlink-ul va avea perfect sens. 

domeniu nou

După cum am mai menționat, cu cât mai multe site-uri vă oferă link-uri înapoi, cu atât mai bine.

Mai bine decât obținerea a 10 link-uri de la un domeniu este obținerea a 2 link-uri din 5 domenii diferite . Acest lucru arată motorului de căutare și pieței că tot mai multe site-uri web și companii au încredere în afacerea dvs. și nu doar unuia îi place mult. 

De aceea este esențial să obțineți backlink-uri de la cât mai multe domenii posibil, în special cele care se leagă la concurenții tăi și nu se leagă la tine.

Vom vedea cum să găsim aceste oportunități mai târziu.

Pe scurt, atunci, anatomia backlink-ului perfect, linkul pe care ar trebui să-l prioritizați este:

  • noua legătură de domeniu cu autoritate bună;
  • în cadrul pieței dvs.;
  • link-ul pe care îl are concurentul tău și tu nu.

Nu uitați să urmăriți paginile dvs. de top și să identificați care dintre ele necesită cel mai mult link-uri noi!

De ce să primești linkuri nofollow?

Am spus că link-urile nofollow sunt cele care nu transmit autoritate unei pagini.

Cu toate acestea, el a mai spus că primirea de backlink-uri nofollow poate fi excelentă pentru strategia dvs. de backlink și pentru generarea de autoritate online.

Îți voi explica atunci de ce trebuie să primești linkuri nofollow!

Primești trafic la fel

Primul și cel mai logic beneficiu al link-ului nofollow este că pentru utilizator funcționează la fel ca un link normal.

Adică am dat clic, am fost dus la pagina ascuțită.

Deci, dacă primiți link-uri nofollow de pe alte site-uri, veți obține acel trafic . În curând, apar oameni noi care vă cunosc site-ul web, vă consumă conținutul și, bineînțeles, noi oportunități de vânzare.

Trec relevanță (ce vrei să spui?)

Tocmai am spus că linkurile nofollow nu sunt relevante… așa că de ce spun acum că sunt relevante?

Este simplu, chiar dacă linkurile nofollow le spun motoarelor de căutare să nu urmeze și dau autoritate acelei pagini, Google știe că pagina trimite către site-ul respectiv.

Adică, pe cât site-ul Apple trimite un link nofollow către pagina ta, Apple trimite către pagina ta!

Chiar și mențiunile despre afacerea dvs. fără backlink-uri pot genera autoritate, darămite backlink-uri. Chiar dacă nu trec oficial autoritatea, un link nofollow dezvăluie totuși că un site de calitate are încredere în conținutul tău.

Notă: Google consideră în prezent că linkurile nofollow sunt un „sugestie” (o sugestie) și nu o regulă. De exemplu, o redirecționare 301 este o regulă, Google va înțelege că pagina care primește redirecționarea este pagina oficială.

Acum, linkul nofollow este o sugestie, pe care Google poate alege să o ignore, ceea ce înseamnă că este mai probabil să câștige autoritate.

semnale sociale

Aceasta este o altă dintre acele povești despre care Google va pretinde că nu este un factor direct de clasare.

Cu toate acestea, semnalele sociale vă pot afecta rezultatele. În primul rând, share-urile sociale tind să genereze mai multe vizite, mai multe share-uri și bineînțeles mai multe backlink-uri.

Un alt factor este că paginile de social media sunt și ele indexate, adică motorul de căutare vede linkurile, share-urile și mențiunile pe care le primește compania ta.

Link-urile de pe rețelele de socializare nu sunt urmărite, dar transmit aceste semnale sociale. Amintiți-vă, nu tot ceea ce spune Google nu este un factor de clasare nu vă va afecta clasamentul.

Uneori, nici măcar Google nu pare să știe cum funcționează Google.

Generați conștientizarea mărcii

Un alt beneficiu clar al obținerii de backlink-uri nofollow este în ceea ce privește cunoașterea mărcii pe care o generează.

Ele pot crește numărul de persoane care vă cunosc site-ul și, de asemenea, pot genera o viziune mai pozitivă, deoarece utilizatorii nu vor ști ce fel de link este, ei vor vedea doar un link de la un site care are încredere în conținutul său până la punctul de a vă direcționa. vizitatori acolo.

Link-urile generează mai multe link-uri

Cu cât site-ul tău are mai multe backlink-uri pe internet, cu atât sunt mai mari șansele de a obține și mai multe link-uri.

Există mai multe persoane care cunosc și distribuie , mai multă vizibilitate și, în consecință, mai multe link-uri primite.

Profil de backlink mai natural

Acesta este unul dintre cele mai importante puncte. Îți amintești că am spus că backlink-urile ar trebui să fie mai naturale, nu?

Acest lucru este relevant și pentru profilul dvs. de backlink. Gândește-te bine, dacă primești doar link-uri de urmărire, este puțin probabil ca link-urile tale să nu fie naturale, ci să provină din parteneriate, postări pentru invitați, schimburi și alte strategii care sunt contrare regulilor Google.

Prin urmare, este extrem de important ca profilul tău de backlink să fie cât mai natural posibil.

Nu există un număr exact. Puteți avea 90% să urmărească link-uri. Dar este important să apreciezi și să primești și link-uri nofollow.

Notă: Sponsorizat și UGC sunt două tipuri de linkuri nofollow. Sponsorizat când linkul este sponsorizat și UGC când este un link generat de utilizator, cum ar fi un comentariu pe blog. Pentru a înțelege mai bine, consultați postarea noastră pe acest subiect!

Care sunt cele mai bune instrumente de backlink?

Pentru a executa o strategie bună de achiziție de backlink, este esențial să folosiți instrumente bune.

Voi indica câteva dintre ele aici și voi vorbi puțin despre ele, astfel încât să puteți alege cel mai bun instrument pentru strategia dvs.:

Ahrefs

Fără îndoială cel mai complet instrument de pe piață în ceea ce privește backlink-urile. Ahrefs are o bază de date care ar face invidie orice concurent .

Pe lângă evaluarea link-urilor de domeniu, notificarea link-urilor pierdute și primite, evaluarea profilului de backlink, auditarea link-urilor și tot ce trebuie să știți despre site-ul dvs., instrumentul este, de asemenea, esențial pentru diverse strategii de achiziție de backlink. .

Un alt avantaj al Ahrefs este că oferă o serie de videoclipuri care învață cum să folosești instrumentul, cu sfaturi de bază și avansate pentru a crea strategii de succes.

SEMrush

Un alt instrument foarte faimos și utilizat pe scară largă pe piață este SEMrush . Practic veți avea aceleași funcții pe care le are Ahrefs, cu o bază de date excelentă, deși nu la fel de completă ca concurentul său.

SEMrush se remarcă în special prin celelalte caracteristici ale instrumentului său, precum analiza concurenței, cercetarea cuvintelor cheie și îmbunătățirile SEO, fiind o opțiune excelentă pentru cei care nu pot achiziționa decât un singur instrument pentru a îndeplini mai multe funcții.

Avem și alte instrumente excelente similare cu SEMrush și Ahrefs, totuși, pentru a nu fi repetitive, le voi enumera doar aici în cazul în care sunteți interesat să le cunoașteți:

Verificați linkurile mele

Check my Links este un instrument gratuit care poate genera multă valoare în strategia ta. Este foarte util pentru repararea link-urilor rupte de pe site-ul dvs. și poate fi folosit și în strategiile de construire a link-urilor.

Puteți folosi instrumentul pentru a găsi link-uri rupte pe site-ul potențialilor parteneri de piață, dar voi preda această metodă de construire a legăturilor puțin mai târziu în acest text.

Google Search Console

GSC poate fi foarte util pentru o strategie de construire a linkurilor, mai ales că este un instrument gratuit.

Prin intermediul acestuia, puteți identifica care pagini primesc cele mai multe backlink-uri și care trebuie să fie prioritizate, care sunt site-urile care leagă cel mai mult la site-ul dvs. și ce texte de ancorare sunt cel mai orientate către site-ul dvs.

Toate aceste informații joacă un rol important.

O altă caracteristică interesantă este instrumentul de dezavuare a linkurilor Search Console. Dacă site-ul dvs. primește linkuri toxice, puteți utiliza instrumentul pentru a dezactiva și a solicita ca linkurile să fie ignorate.

O altă posibilitate pentru aceeași funcție este instrumentul: disavow.it

În practică: cum să obțineți backlink-uri (strategii Link Building)?

Desigur, am păstrat ce e mai bun pentru final!

Tot ce te-am învățat este esențial pentru o strategie bună și pentru îmbunătățirea clasamentului tău, totuși, toate aceste informații trebuie aplicate. 

Acum știi cum să-ți evaluezi link-urile și ce pagini și link-uri trebuie să prioritizezi, hai să vedem, în practică, câteva strategii de achiziție de backlink.

1. Legătură momeală

Prima metodă de achiziție a backlink-urilor este cea mai naturală dintre toate și este indispensabilă pentru o strategie de Link Building. 

Îți amintești că am spus că primul pas către o strategie bună este să ai un site web care să merite să primească link-uri? Momeala link este doar asta!

Ideea este să creați conținut pe care cititorii dvs. îl vor iubi și trebuie să îl împărtășească . Creați cel mai bun conținut de pe piață pe anumite subiecte sau găsiți modalități de a vă diferenția conținutul de toți ceilalți.

Ai nevoie de ceva care să genereze valoare și să diferențieze pagina ta de întreaga piață, cum ar fi:

  • conținut extrem de aprofundat;
  • date unice;
  • căutare;
  • grafică și imagini nepublicate;
  • un instrument gratuit.

Momeala perfectă pentru link este conținutul pe care l-ați creat pentru a se clasa în fruntea Google, deoarece trebuie să fie superior tuturor concurenților.

2. Blogging invitat

Postările invitaților sunt poate cea mai populară metodă de a obține backlink-uri.

Metoda constă în producerea de conținut ca invitat pentru blogul unui partener, de multe ori sunt schimburi, trimiteți dar primiți și unul.

Cel mai important lucru este să găsești parteneri buni care primesc conținut. Calitatea strategiei dvs. de postare a invitaților va fi la fel de bună ca și partenerii dvs.

Puteți vedea în videoclipul de mai jos câteva sfaturi pe care vi le dau pentru a găsi parteneri buni.

3. Menționarea mărcii/cuvântului cheie

O metodă foarte simplă de a obține backlink-uri este prin menționarea numelui dvs. de marcă sau a numelui dvs. propriu.

Metoda este foarte simplă, link-urile dobândite sunt naturale și instrumentul folosit este gratuit, așa cum este de la Google însuși.

Pentru a face acest lucru, accesați Google Alerts și creați o alertă pentru fiecare dată când numele companiei dvs. este menționat pe internet.

După crearea alertei, de fiecare dată când se face o mențiune pe orice site web, veți primi un e-mail de la instrument.

Un alt sfat important este să faci variații ale numelui companiei tale, în cazul în care oamenii l-ar putea scrie greșit. Aici la Rock am făcut următoarele alerte:

  • continut rock;
  • Conținutul rachetei;
  • Conținut rock;
  • printre alții.

Puteți folosi această metodologie de branding pentru a menționa cuvinte cheie, servicii și produse pe care compania dumneavoastră le oferă. Este important să ai o pagină excelentă care să răspundă la subiect într-un mod complet și satisfăcător.

4. Legături rupte

O altă metodă de a obține backlink-uri este găsirea de link-uri sparte împrăștiate pe internet.

Link-urile întrerupte sunt link-uri care indică pagini care au existat cândva, dar care nu mai au conținut sau sunt pagini întrerupte cu erori, cum ar fi 404 .

Când găsiți aceste linkuri, puteți oferi conținut care să înlocuiască pagina ruptă (dacă linkul este intern) sau puteți oferi un link de înlocuire, care indică o pagină de pe site-ul dvs.

Pentru aceasta veți avea nevoie de un instrument. Avem 3 variante bune:

  • Ahrefs;
  • Broasca care tipa;
  • Verificați linkurile mele.

Primele două sunt excelente și puteți verifica imediat dacă există link-uri întrerupte în întregul domeniu al potențialului dvs. partener. Cu toate acestea, sunt plătiți.

Check My Links, după cum am arătat, este un instrument gratuit, dar veți putea analiza doar o pagină la un moment dat.

5. Backlinkuri de la concurenții tăi

Cel mai bun tip de backlink pe care îl puteți obține este backlink-ul pe care concurenta dvs. îl are și tu nu!

Pe lângă faptul că obțineți un backlink de calitate, profitați de un avantaj competitiv pe care l-a avut primind un link de la un domeniu pe care nu îl aveți!

Ideea este ca tu să găsești aceste link-uri, să descoperi tipul, cum a fost făcut și să prospectezi potențialul partener.

Pentru aceasta, va trebui să utilizați un instrument. Cei doi pe care ii nominalizez, din pacate cei platiti pe care i-am mentionat mai sus, SEMrush si Ahrefs.

Voi preda metoda folosind a doua opțiune.

Instrumente bune precum Ahrefs și SEMrush au caracteristici prin care vă puteți compara domeniul cu concurenții dvs. Metoda poate fi folosită pentru a descoperi golurile de cuvinte cheie și backlink.

Ahrefs în sine vă lasă deja opțiunea de a vă identifica domeniul pentru a găsi link-uri pe care le au doar concurenții dvs. 

Faptul că instrumentul are această opțiune ne arată cât de relevant este să câștigi linkuri pe care le au doar concurenții tăi.

După aceea, vei vedea o listă care arată toate linkurile pe care le primește concurentul tău și tu nu.

Apoi vizitați și identificați cum a fost creat acel link. A fost o postare pentru oaspeți sau o listă de instrumente, inclusiv concurentul dvs., pe scurt, modul în care a fost creat linkul va direcționa prospectul.

Mai multe link-uri, mai multe clasamente

După cum am văzut, backlink-urile se numără printre cei doi factori principali de clasare.

Deoarece a avea un conținut care merită backlink-uri este primul pas în strategie, obținerea de link-uri implică deja a avea un conținut excelent . 

De aceea, a avea o strategie eficientă de achiziție de linkuri este un pas atât de important în atingerea pozițiilor de top în motorul de căutare.

De asemenea, așa cum am arătat la început, există multe alte beneficii ale achiziționării de link-uri de calitate, dar să știți că aceasta nu este o sarcină ușoară.

Strategia necesită multă dăruire și răbdare. Cu toate acestea, cu aceste tactici pe care ți-am arătat-o ​​pentru a obține backlink-uri bune, vei evolua rapid.

Sper că această postare vă clarifică toate îndoielile cu privire la backlink-uri. În plus, vreau să vă văd punând în practică aceste sfaturi pentru a-ți îmbunătăți rezultatele site-ului sau blogului într-o perioadă scurtă de timp.

Pentru a continua să învățați și să avansați și mai repede în lumea SEO, consultați articolele noastre pe SEO , cu toate tendințele și cele mai bune practici recomandate de cei mai buni profesioniști din domeniu!

 

Creativ24
Agentie web design & dezvoltare web, specializata in crearea de site-uri web de prezentare, magazine online, campanii publicitare Facebook , Instagram si YouTube. Cu o vasta experienta in programare web si un portofoliu impresionant in Romania, Creativ24 este solutia optima pentru identitatea ta virtuala. Pana in prezent compania noastra a realizat cu succes site-uri de prezentare si magazine online.
gazduire web gazduire website