Cum ilustrația adaugă emoție UX

De la picturile rupestre vechi de 45.000 de ani până la diagramele de rachete spațiale din secolul 21, ilustrațiile au jucat mult timp un rol important în comunicarea umană.

Imaginile interlingvistice și barierele de alfabetizare, permițând oamenilor să înțeleagă și să comunice stări și sentimente complexe pe care nu le pot în cuvinte. Când eram mici, îl puteam înțelege și aprecia pe E.H. Ilustrațiile lui Shepard cu Winnie the Pooh și prieteni cu mult înainte ca noi să putem citi A.A. cuvintele lui Milne.

Cuvântul „a ilustra” are două semnificații principale: a crea o imagine a; și pentru a demonstra sau oferi un exemplu de. În contextul web, ilustrația este parțial decor, parțial semnal emoțional, contribuind la crearea unei anumite impresii utilizatorului prin pictarea unei imagini metaforice.

De ce să folosiți ilustrații pe un site web?
Ilustrațiile oferă o prescurtare utilă pentru a transmite starea de spirit sau tonul, vocea unei mărci.

Ai putea argumenta că icoanele sunt ilustrații pentru că sunt picturale, dar sunt simboluri. Pictogramele pot, și de obicei ar trebui, să se potrivească stilistic cu ilustrațiile, dar nu sunt ilustrații în sine. Un simbol este o reprezentare simplificată a unui obiect, idee sau acțiune. De exemplu, „căutarea” este de obicei reprezentată de o formă de lupă.

Ilustrațiile, pe de altă parte, sunt mai complexe. Ele transmit o calitate emoțională subiacentă care se conectează cu publicul vizat. Ilustrațiile pot crea o narațiune despre subiect fără a fi nevoie să adăugați mai mult text. Oferă chiar și celui mai simplu și funcțional site web un sentiment de personalitate atunci când este utilizat corespunzător.

Tipuri populare de ilustrații online
Stilurile de ilustrație sunt multe și variate, variind de la contururi simple la imagini detaliate, colorate, realiste. Iar cantitatea de ilustrații utilizate variază foarte mult de la un site la altul.

Stilurile diferite evocă sentimente diferite și provoacă răspunsuri diferite, așa că este important să gândiți cu atenție atunci când alegeți un stil de ilustrare. Există doi factori majori de luat în considerare: pentru ce este site-ul și ce fel de caracter doriți să îi oferiți.

Este posibil să împărțiți lucrurile în categorii mari pentru a vedea ce funcționează cel mai bine în diferite domenii. Ne vom uita la modul în care designerii pot folosi ilustrația cu succes în patru categorii…

FINANCIAR & CORPORATE
Serviciile financiare, fintech, software-ul pentru întreprinderi și site-urile corporative mai mari tind să folosească ilustrația ca o modalitate de a se umaniza.

Stilul tinde să fie minimal, folosind forme simple și cu moderație. Acorns folosește un motiv simplu de frunze de stejar pentru a merge cu logo-ul ghindei. Alte ilustrații sunt legate prin păstrarea nuanțelor de verde.

Acest lucru creează o senzație tipică companiilor mai noi (Acorns a fost fondată în 2014), în special celor care se bazează în principal pe web.

Organizațiile mai tradiționale, mai mult stabilite, folosesc ilustrația în aceleași scopuri, deși pot fi limitate doar la anumite domenii, unde doresc să sublinieze accesibilitatea. Danske Bank, de exemplu (fondată în 1871), are ilustrații pe site-ul său corporativ în secțiunile „Despre” și „Sustenabilitate”.

OSPITALITATE ȘI AGREMENT
În această categorie, ceea ce utilizatorii doresc cu adevărat să vadă sunt fotografii, dar și ilustrația poate ajuta. O fotografie poate arăta doar cum arată ceva, în timp ce ilustrația poate adăuga dimensiunea emoțională suplimentară conectată la o experiență.

La capătul minim al scalei, Protos Car Rental folosește câteva ilustrații frumoase și simple pentru a sublinia aspectul de vacanță al afacerii sale.

WEB-UL RESPONSABIL
Site-urile care promovează companii etice și/sau sustenabile, îngrijirea naturală a pielii, alimente și băuturi naturale și/sau organice, produse vegane, responsabilitate socială și așa mai departe tind să se bazeze în mare măsură pe ilustrații, mai ales dacă sunt destul de noi.

Destul de des, aceasta se face sub formă de desene de plante care fac o aluzie leneșă la natură, dar poate implica și transmiterea de informații într-un mod care nu poate fi considerat o prelegere.

Sufletele sălbatice se ferește de orice urmă de hippie, cu un sentiment de aleatoriu în plasarea ilustrației sale.

Manole24 este o agentie de marketing independenta, o echipa pasionata a carei misiune este sa livreze cele mai eficiente si durabile strategii digitale pentru afacerile care conteaza.
gazduire web gazduire website vape reincarcabil vape tigari electronice magazin tigari electronice vape reincarcabil vape tigari electronice magazin tigari electronice