Cum să utilizați AR în experiențele de brand

AR (Realitate Augmentată) continuă să se dezvolte ca una dintre cele mai interesante inovații tehnologice apărute în ultimii ani. Mai accesibil decât experiențele de realitate virtuală, deoarece nu sunt necesare căști specializate, AR a apărut rapid ca un instrument crucial pentru construirea de experiențe unice.

Deși interesul pentru AR ca instrument de interacțiune și experiență cu clienții a crescut, cererea a crescut vertiginos în ultimii ani. În plus, de la pandemia din 2020, companiile nu mai au aceleași oportunități în persoană pentru a crea relații semnificative cu clienții.

Pentru a vă asigura că un client este pe deplin investit în marca dvs. astăzi, trebuie să găsiți o nouă modalitate de a construi acea legătură emoțională. Fiind o soluție captivantă, bazată pe experiență pentru construirea mărcii, AR poate îmbunătăți șansele unei companii de a câștiga loialitatea mărcii. În plus, aproximativ 71% dintre consumatori spun că ar face cumpărături mai des dacă ar fi disponibilă tehnologia AR.

Întrebarea este cum vă dezvoltați propriile experiențe de marcă AR?

Crearea de experiențe de marcă în AR

Pentru ca o experiență de realitate augmentată să fie eficientă, aveți nevoie de mai mult decât doar tehnologia potrivită; aveți nevoie de o strategie pentru modul în care veți implica, împuternici și susține publicul țintă.

Cele mai bune experiențe de marcă AR nu sunt doar reclame multidimensionale; sunt instrumente menite să implice, să informeze și să distreze publicul într-un domeniu nou, extrem de imersiv. Înainte de a începe să lucrați la aplicația dvs. AR, trebuie să vă gândiți ce fel de experiență de marcă doriți să dezvoltați. Iată câteva exemple excelente pentru a începe.

INTERACȚIUNI AR /ÎNCERCAȚI ÎNAINTE DE A CUMPĂRA

La nivel global, vânzările de comerț electronic cresc într-un ritm astronomic. În viitor, nu există nicio îndoială că peisajul digital va deveni noua platformă pentru cumpărături și tranzacții. Dar, din păcate, există unele limitări atunci când vine vorba de cumpărături online.

În timp ce dezvoltatorul sau designerul potrivit de site-uri web poate crea un site uimitor plin de informații despre un produs sau serviciu, există doar atât de multe lucruri pe care o pagină web poate face. Oferirea unei experiențe de utilizator cu adevărat captivante pentru publicul dvs. țintă implică replicarea tipului de experiențe în persoană pe care le-ar obține într-un format digital.

Cel mai bun exemplu în acest sens este aplicația AR „încercați înainte de a cumpăra”. Cel mai frecvent întâlnită în industriile de îmbrăcăminte și frumusețe, această aplicație le permite clienților să folosească filtre AR pentru a vedea cum ar putea arăta totul, de la o nouă culoare de păr la o nuanță de ruj. Experiența este foarte accesibilă și captivantă, deoarece se bazează pe familiaritatea clienților cu filtrele și efectele similare pe canalele de social media precum TikTok și Instagram.

Un exemplu popular de experiență AR de încercare înainte de a cumpăra vine de la Sephora, cu aplicația „ Artist virtual ”. Instalată inițial în aplicația Sephora în 2016, tehnologia folosește Modiface pentru a scana și urmări ochii și buzele clientului folosind o cameră pentru smartphone. După aceea, sistemul poate suprapune farduri de ochi, rujuri și alte produse, pentru a oferi clientului o idee despre cum ar putea arăta în viața reală.

Pe măsură ce aplicațiile AR devin mai populare, apar noi soluții pentru companiile preocupate de lucruri precum confidențialitatea. Consumatorii care nu doresc să-și încarce imaginea într-un sistem pentru experiențe de încercare înainte de a cumpăra pot accesa în continuare beneficiile AR cu instrumentele potrivite.

De exemplu, ASOS a creat noul serviciu „See My Fit” în 2020 pentru a ajuta clienții să cumpere haine în timpul pandemiei. Soluția permite utilizatorilor să vadă cum vor arăta hainele pe un model cu un tip de corp similar cu al lor. Acest lucru ajută la arăta cumpărătorilor cum arată în mod realist produsele în corpuri similare, reducând în același timp riscul de returnare.

ASOS a văzut cu siguranță beneficiile acestei inovații, cu o creștere a veniturilor de aproximativ 24% în cele șase luni care au dus până la sfârșitul lunii februarie 2021.

AR PENTRU CATALOAGE DE PRODUSE ȘI VIZUALIZARE

Cu toții ne amintim cum a fost să răsfoiți paginile lucioase ale unei reviste sau ale unui catalog pentru magazinele noastre preferate. Din păcate, în era digitală de astăzi, aceste broșuri de hârtie sunt departe de a fi cel mai eficient instrument pentru cumpărături. Avem nevoie de o experiență mai digitală care să ne permită să selectăm produse, să vedem cum vor arăta și să le adăugăm în coșurile noastre virtuale.

Un exemplu excelent al modului în care companiile pot folosi AR pentru a îmbunătăți experiența generală de cumpărături și vizualizare pentru clienți vine de la Home Depot. Brandul a fost unul dintre primii care și-a actualizat strategia privind experiența utilizatorului cu o nouă aplicație Project Color în 2015. Deși această aplicație ar putea părea puțin depășită față de standardele actuale, este totuși o perspectivă excelentă asupra a ceea ce companiile pot face pentru a îmbunătăți experiența de brand a clienților lor. .

Aplicația Home Depot a folosit AR pentru a scana o cameră și a implementa culoarea pe care un client a ales-o pentru pereții lor în acel spațiu, luând în considerare lucruri precum mobilierul, umbra și iluminatul, pentru a permite o perspectivă mai realistă. Aplicația s-a actualizat semnificativ de-a lungul anilor pentru a deveni din ce în ce mai captivantă.

Vizualizarea produselor într-un spațiu real, contextual este extrem de benefică pentru experiența de cumpărare a clientului și pentru percepția unui anumit brand. Dacă clientul dvs. consideră că cumpărarea produsului potrivit de la dvs. este simplă și convenabilă, este mai probabil să rămână cu organizația dvs. pe termen lung.

Catalogul de produse și abordarea de vizualizare a AR în dezvoltarea mărcii a devenit din ce în ce mai populară în ultimii doi ani, probabil determinată de cererea pentru mai multe oportunități de cumpărături online. În 2020, Wayfair a anunțat lansarea unei versiuni actualizate a aplicației sale „View in Room”, care acum utilizează tehnologia LiDAR pentru a oferi o utilitate îmbunătățită atunci când cumpără produse pentru casă.

Potrivit Wayfair, tehnologia LiDAR și software-ul „RealityKit” oferă clienților o viziune mai autentică și mai realistă, astfel încât să poată lua decizii mai bune cu privire la ceea ce doresc să cumpere. Potrivit Apple, clienții au șanse de 11 ori mai mari să cumpere un articol de mobilier dacă au văzut cum arată în casa lor folosind AR .

Crearea de experiențe unice de brand

AR este una dintre inovațiile tehnologice din peisajul nostru actual, ajutând la estomparea liniilor dintre lumile digitale și realitate. Într-un viitor definit de creșterea metaversului, AR ar putea avea un impact semnificativ asupra modului în care ne petrecem timpul într-o lume mai virtuală.

Deja, companiile profită de acest lucru, cu lucruri precum magazine virtuale pop-up și experiențe temporare menite să-și diferențieze mărcile. De exemplu, Machine-A, un concept store din Londra, se angajează de obicei să prezinte modele de modă contemporane.

Când a devenit evident că săptămâna modei din Londra pentru 2020 va fi virtuală, Machine-A a venit cu un butic virtual activat de AR. Scanând un cod QR încorporat în panouri publicitare și afișe din Londra, utilizatorii puteau intra în magazin virtual de pe telefoanele lor și puteau experimenta ei înșiși design-urile.

Conceptul creat de Machine-A a deschis mințile nenumăratelor echipe de branduri de afaceri și agenți de marketing către noi metode de creștere a angajamentului și a gradului de conștientizare în rândul clienților. Într-o lume în care nu poți interacționa neapărat cu clienții tăi de top în persoană, oferirea acestora cu o experiență nouă și captivantă poate fi o modalitate excelentă de a genera loialitate.

Companiile mai dispuse să investească în soluții inovatoare precum AR au, de asemenea, mai multe șanse să iasă în evidență ca inovatori în domeniul lor. Alte companii au experimentat experiențe similare „pop-up” și modalități unice de a capta atenția publicului. De exemplu, Burberry a plasat un cod QR într-un magazin Harrods, pe care clienții îl puteau scana pentru a vizita o experiență de marcă, în care o statuie a lui Elphis se plimba prin împrejurimile lor prin lentila camerei smartphone-ului lor.

Este chiar posibil să folosiți experiențele AR pentru a atrage atenția unor noi grupuri de public. De exemplu, marca de vânzare cu amănuntul, Pull & Bear a lansat un joc AR creat cu Facebook pentru a ajuta compania să ajungă la 90% dintre clienții generației Z care se identifică ca „jucători”.

Oferiți noi niveluri de asistență pentru clienți

După cum știu multe dintre companiile de astăzi, brandingul memorabil nu înseamnă doar a avea imaginea sau site-ul potrivit; este, de asemenea, despre furnizarea nivelului corect de servicii și asistență pentru clienți. Majoritatea deciziilor de cumpărare și de fidelizare a mărcii luate astăzi se bazează pe experiența clienților.

Oferirea clienților experiențe unice pentru a-și îmbunătăți călătoria de cumpărături va face cu siguranță compania dvs. să iasă în evidență în noua era digitală. Dar este, de asemenea, posibil să mergi și mai departe cu AR și în strategia de CX a mărcii tale.

Amazon Salon , de exemplu, primul salon de coafură concret creat de Amazon, a fost înființat parțial pentru a testa noi tehnologii. Serviciul „point and learn”, de exemplu, le-a permis clienților să îndrepte un produs de care erau interesați pe un afișaj sau pe un raft și să acceseze imediat conținut educațional. De asemenea, utilizatorii pot scana coduri QR pentru a vizita pagina produsului de pe site-ul QR.

Acest lucru îi ajută pe clienți să ajungă imediat la produsul pe care doresc să-l cumpere, fără a se baza pe contribuțiile agenților de servicii umane. În mod similar, AR ar putea fi o modalitate excelentă de a integra un client, învățând cum să folosească un produs nou pentru prima dată.

Imaginați-vă că aveți un manual de utilizare prin care clientul dumneavoastră se poate bucura de scanare, datorită tehnologiei AR. Tot ce trebuie să facă clientul dvs. este să scaneze codul QR de pe spatele unui produs și pot vedea elementul pe care trebuie să îl construiască sau să îl instaleze prinde viață în fața lor. Acest lucru reduce riscul ca clienții să fie nevoiți să solicite ajutor din partea asistenței tehnice și înseamnă că clienții pot vedea valoarea achizițiilor lor mult mai rapid.

Companiile pot adopta AR ca pe o experiență de învățare virtuală, ajutând utilizatorii să colecteze informații și să învețe cum să facă lucrurile printr-o experiență captivantă de primă mână. Acest tip de tehnologie captivantă ar putea ajuta la evidențierea oricărui brand ca fiind mai concentrat pe experiența utilizatorului. Chiar și companiile de mașini le-ar putea oferi clienților lor un HUD virtual complet, care să le arate cum funcționează fiecare buton și cadran de pe tabloul de bord.

Actualizați designul site-ului web

Poate cel mai comun mod în care companiile vor folosi AR pentru a crea experiențe de marcă astăzi este prin actualizarea site-ului lor. Probabil ați văzut deja exemple de AR care sunt utilizate într-o serie de site-uri de vânzare cu amănuntul, cu experiențe noi concepute special pentru era realității augmentate.

Imaginile la 360 de grade, de exemplu, permit clienților să „privească” un produs și să-l vadă din unghiuri diferite, la fel cum ar face-o dacă s-ar uita la articolul în magazin. Putem vedea un exemplu excelent în acest sens pe pagina web BMW build-your-own, unde browserele de vehicule își pot vedea vehiculele din orice unghi.

Experiența de vizualizare a produsului la 360 de grade vă permite să verificați totul, de la mularea laterală până la marginile sculptate în detaliu perfect.

Codurile QR și descărcările de aplicații le pot permite clienților să-și ducă experiența AR și mai departe, uitându-se la lucruri precum cum ar fi viața la volanul unuia dintre aceste vehicule virtual augmentate.

Pe măsură ce AR devine din ce în ce mai obișnuit și instrumentele disponibile pentru designeri în acest domeniu continuă să se extindă, vor exista și mai multe oportunități disponibile pentru a aduce AR în experiența site-ului web. Chiar și actualizările esențiale ale site-ului de astăzi ar putea include permiterea clienților să încarce fotografii cu ei înșiși sau cu casele lor, apoi utilizarea tehnologiei de realitate augmentată pentru a implementa părți dintr-un catalog de produse în spațiu.

Evenimente virtuale AR

În cele din urmă, când vine vorba de explorarea tuturor modalităților unice prin care poți construi o experiență de brand mai bună și relații excelente cu clienții cu AR, merită să te uiți la spațiul evenimentului. Peisajul evenimentului s-a luptat semnificativ în ultimii doi ani. Pandemia a forțat să fie anulate majoritatea evenimentelor live și, deși epoca post-pandemie oferă noi speranțe pentru viitoarele experiențe în persoană, peisajul va fi foarte diferit.

În viitor, majoritatea companiilor intenționează să evite o trecere completă înapoi la evenimentele în persoană, creând în schimb experiențe „hibride” și evenimente cu realitate augmentată. Instrumentele de realitate virtuală și augmentată le permit clienților să pășească într-o arena de evenimente de oriunde s-ar afla.

De exemplu, marca Pot Noodle Unilever a găzduit un târg virtual de cariere alternative în AR, unde oamenii își puteau folosi telefoanele pentru a naviga printr-o gamă de cabine pentru angajatori. Experiența unică a târgului de carieră a fost concepută pentru a înlocui interacțiunile mai frecvente în persoană pe care absolvenții le-ar putea avea pe măsură ce se apropiau de sfârșitul educației.

Cabinele 3D dezvoltate personalizat prezentau o serie de angajatori diferiți, iar studenții puteau atinge ecranul cabinei de care erau interesați pentru a vedea un videoclip de la fiecare angajator. Ca un bonus suplimentar, conexiunea la site-ul web al târgului de cariere Pot Noodle AR a însemnat că studenții pot aplica instantaneu pentru oricare dintre locurile de muncă de care erau interesați.

Evenimente similare ar putea ajuta mărcile să recreeze unele dintre experiențele semnificative pe care clienții lor le-au ratat în ultimii doi ani. De asemenea, ar putea acționa ca un instrument valoros pentru reunirea oamenilor într-un eveniment hibrid, în care cineva care vizitează o masă demonstrativă în persoană ar putea scana un cod QR pentru a trimite demonstrații virtuale ale unui produs înapoi echipei lor.

Acest lucru ar reduce numărul de persoane care trebuie să fie prezente într-un mediu de eveniment la un moment dat, reducând riscul de probleme de sănătate.

Dați viață mărcilor cu AR

În noul peisaj al consumatorilor, relațiile cu mărcile sunt mai importante ca niciodată. Ca urmare, clienții fac alegeri mai atente cu privire la cine cumpără, pe baza înțelegerii valorilor și diferențierilor companiei respective.

Acum că nu veți avea întotdeauna ocazia de a interacționa personal cu clienții pentru a le câștiga încrederea, AR ar putea fi soluția pentru multe companii în căutare de noi instrumente de implicare. Tot ce trebuie să faceți este să vă dați seama cum veți profita de toate beneficiile pe care AR le poate oferi.

Veți crea o aplicație, veți construi un nou site web cu fotografii îmbunătățite la 360 de grade sau veți crea experiențe în persoană? Sperăm că aceste exemple v-au inspirat să începeți să vă explorați opțiunile.

gazduire web gazduire website