Cum să utilizați mai eficient chestionarele în conținutul interactiv

Conținutul este regele lumii digitale. Acesta este un fapt de necontestat atât în ​​rândul agenților de marketing, cât și al proprietarilor de afaceri.

Cu toate acestea, nu tot conținutul este creat egal. Conținutul interactiv este o formă mai captivantă de marketing destinată în mod special erei digitale. Excelent pentru companiile care trebuie să dezvolte relații mai profunde cu publicul lor. 

Există diverse tipuri de conținut interactiv pe care mărcile le pot explora în zilele noastre. De exemplu, puteți crea un sondaj în care clienții dvs. votează pentru anumite răspunsuri la întrebări. În plus, unele companii angajează dezvoltatori pentru a construi experiențe de joc captivante, cu premii și recompense. 

Chiar și conținutul standard, cum ar fi blogurile și articolele, poate deveni mai interactiv cu lucruri precum animații, butoane și elemente care le cer vizitatorilor să facă ceva. 

Beneficiile chestionarelor în conținutul interactiv

Potrivit studiilor, 93% dintre marketerii cred că conținutul interactiv este extrem de eficient pentru educarea și distracția clienților. Conținutul interactiv este semnificativ pentru că este captivant și mulți specialiști în marketing afirmă că crearea de conținut captivant este una dintre cele mai grele provocări ale lor. 

Într-un mediu în care durata medie de atenție scade constant, conținutul interactiv reduce riscul ca clientul tău să ajungă să fie distras de altceva înainte de a avea șansa de a face conversii pe site-ul tău. 

Chestionarele sunt o formă excelentă de conținut interactiv, dar mulți specialiști în marketing nu le profită încă din plin. Testele, ca și alte forme de conținut interactiv, pot veni în diferite stiluri. De exemplu, ai putea avea un test de personalitate care să spună clientului tău ce fel de legumă ar fi. Ar putea suna ciudat, dar ajută la oferirea clientului dvs. un sentiment de apartenență, le dă sentimentul de a fi înțeles și oferă divertisment. Unele chestionare pot răspunde la întrebări pentru clientul dvs. 

De exemplu, un chestionar despre „ ce să-ți cumperi tatălui tău de ziua tatălui ” este o modalitate excelentă de a rezolva problema unui client în timp ce îi îndrumezi către potențialele produse pe care le vinzi. Deci, cum faci un test care este cu adevărat eficient pentru planul tău de marketing de conținut?

Pasul 1: Crearea testului

Testele sunt un fel de conținut interactiv care poate simți aproape ca o conversație cu un brand. Sunt o oportunitate pentru tine de a arăta publicului cât de bine îi înțelegi. 

Potrivit TryInteract , oamenii fac chestionare pentru că vor să se cunoască mai bine sau doresc să confirme ceea ce cred că știu deja despre ei înșiși. Aceste soluții de conținut rezolvă problemele, chiar dacă se ocupă de curiozitatea unei persoane cu privire la ce fel de celebritate seamănă cel mai mult. 

Înainte de a începe să vă faceți testul, trebuie să vă cunoașteți obiectivul și ce încercați să faceți pentru publicul dvs. Dacă scopul tău este ca mai mulți oameni să se simtă mai în acord cu compania ta, ar putea fi necesar să creezi ceva care să demonstreze cât de bine îți cunoști vizitatorii.

Scopul companiei este de a demonstra o cunoaștere profundă a industriei și a pieței țintă. Dacă testul este util și informativ, acesta sporește credibilitatea mărcii și crește probabilitatea ca clienții să dorească să continue să cumpere.

Înainte de a construi testul, întreabă-te:

  • Ce vrei să scoți din audiența ta care participă la acest test? (Mai multe conversii, loialitate mai bună față de marcă, implicare îmbunătățită?)
  • De ce ar vrea publicul tău să susțină testul? (Este relevant pentru interesele lor, le va oferi câteva informații vitale?)

Știind exact ce ar trebui să realizați dvs. și publicul dvs. cu testul vă va oferi o platformă bună pe care să începeți să construiți. 

Pasul 2: Alegeți titlul și tipul de test

Titlurile sunt importante în orice marketing de conținut. 80% dintre cititori decid dacă să verifice un articol pe baza titlului acestuia. Același proces este obișnuit pentru persoanele care doresc să decidă dacă ar trebui să susțină sau nu un test. 

Există o mulțime de modalități excelente de a atrage atenția vizitatorului dvs. cu un titlu de test. De exemplu, vă puteți provoca audiența să-și demonstreze cunoștințele cu cuvântul „de fapt”. De exemplu, „Cât de multe știi de fapt despre Kale?” Acest tip de titlu face imediat apel la natura competitivă a ființei umane. 

Un alt exemplu grozav de titlu provocator este să spui publicului tău că nu poate face ceva. Buzzfeed a făcut asta cu testul său milenar . Lucrul grozav la acest titlu de test este că vorbește despre natura competitivă a cititorului, dar îi oferă și acestuia șansa de a arăta că aparțin unei anumite comunități

O altă opțiune ar putea fi să pui o întrebare și să speri că curiozitatea va face restul muncii pentru tine. De exemplu, „Cu ce ​​bucătar celebru semeni cel mai mult?” Cheia succesului aici este să-ți înțelegi publicul și să știi exact ce vor ei să afle cel mai mult. 

Odată ce v-ați dat seama de titlu, alegerea tipului de test pe care doriți să îl creați este următorul pas. De exemplu, puteți încerca:

  • Chestionare de personalitate: Oamenilor le place să audă lucruri bune despre ei înșiși din cauza unui fenomen psihologic numit prejudecată de autoservire . Un test de personalitate care recunoaște caracteristicile pe care clienții tăi le plac despre ei înșiși îi va face să se simtă mai fericiți și mai conectați la marca ta.
  • Testul de cunoștințe: întâlnit frecvent pe rețelele sociale, aceste chestionare provoacă cunoștințele unei persoane despre un anumit subiect. Beneficiul aici este că publicul tău poate învăța ceva și poate împărtăși cunoștințele lor cu prietenii lor pentru puncte sociale. Acest test de la Unicef este un exemplu excelent al testului în stil „cunoaștere”.

Pasul 3: Crearea întrebărilor test

Odată ce aveți o idee bună despre tipul de test pe care doriți să îl creați și despre titlul pe care îl veți pune alături, va trebui să începeți să dați viață conținutului dvs. interactiv. Asta înseamnă să concepi întrebările potrivite. 

A scrie întrebări pentru un test este ca și cum ai crea orice conținut excelent. În primul rând, trebuie să țineți cont de publicul țintă. Apoi, gândiți-vă la tipul de personalitate la care încercați să apelați. Să dai puțină viață testului tău prin injectarea sentimentului tău unic de personalitate va fi o modalitate excelentă de a-ți consolida legătura cu clienții tăi. 

Alte sfaturi pentru a profita la maximum de întrebările dvs. de la test includ:

  • Utilizați elementele vizuale în întrebările dvs.: a avea întrebări doar text este bine în unele cazuri, dar merită să vă uitați și în imagini. Utilizarea imaginilor ajută la menținerea lucrurilor relevante și interesante și face testul să pară mult mai captivant. 
  • Nu pune întrebări prea lungi: întrebările aprofundate și complicate nu vor face decât să sperie publicul. Amintiți-vă că ei caută ceva distractiv și ușor de făcut. Aceasta înseamnă că întrebările dvs. ar trebui să fie cât mai scurte posibil. 
  • Faceți-l interesant: nu puneți doar întrebări de bază, cum ar fi „care este culoarea ta preferată”, încercați să depășiți ceea ce văd de obicei clienții la chestionare și să îl faceți relevant pentru subiectul testului. Din nou, aceasta este șansa ta de a arăta publicului cât de multe știi.

Pasul 4: Crearea rezultatelor pe care oamenii doresc să le împărtășească

Dacă doriți să proiectați un test care să vă impresioneze cu adevărat publicul, atunci rezultatele sunt unul dintre cele mai importante lucruri pe care să vă concentrați. Rezultatele pe care le oferiți clienților dictează dacă le place testul dvs. atât de mult încât doresc să-l împărtășească cu alte persoane. Crearea de rezultate demne de partajat este modul în care vă creșteți șansele de a găsi noi clienți și chiar de a deveni virale.

Deci, cum proiectați rezultate pe care oamenii doresc să le împărtășească? Începeți prin a vă ajuta clienții să se simtă pozitivi despre ei înșiși. Rezultatele ar trebui să-i facă să se simtă ca o persoană mai bună sau să confirme lucrurile bune pe care le cred deja despre ei înșiși. Cercetările ne spun că emoțiile pozitive sunt mai susceptibile de a promova împărtășirea . 

De exemplu, acest test de la compania PBS îi face pe oameni să se simtă bine demonstrând că își cunosc cărțile. Acest lucru confirmă ideea unui client că este bine citit.

Folosirea imaginilor demne de partajat este o altă modalitate de a vă îmbunătăți șansele de a crea rezultate pe care oamenii doresc să le împărtășească. Va trebui să folosiți aici imagini interesante care vorbesc publicului dvs. Imaginile luminoase și distractive vor face rezultatele mai atractive pe un flux de socializare. 

Nu uitați să includeți și un îndemn pe pagina de rezultate. Este întotdeauna util să oferiți audienței dvs. un ghiont în direcția în care doriți să se îndrepte. Oferirea unui îndemn care le cere clienților să-și împărtășească rezultatele crește șansele de a avea un comportament pozitiv de partajare. 

Pasul 5: Aflați cum să vă distribuiți testul

Odată ce ați reunit toate componentele esențiale ale testului dvs., următorul pas este să vă asigurați că puteți distribui acel test și îl puteți împărtăși cu cât mai multe persoane posibil. De exemplu, vă puteți promova testul pe rețelele sociale pentru a ajunge la mai mulți clienți posibili. Twitter și Facebook sunt întotdeauna locuri grozave pentru a începe, dar nu vă fie teamă să experimentați în altă parte. 

Partajarea de fragmente din experiența testului într-o poveste Instagram ar putea fi o modalitate excelentă de a genera implicare sau de a posta o fotografie pe feedul Instagram. 

Atunci când promovați conținutul interactiv pe rețelele sociale, utilizați o imagine atractivă pentru a evidenția experiența și asigurați-vă că scoateți în evidență acel titlu captivant. Distribuiți atât legenda, cât și imaginea cu un link scurtat pentru a măsura rezultatele. Linkurile mai scurte sunt mai probabil să atragă atenția publicului și să încurajeze distribuirea mai târziu. Dacă linkurile tale sunt prea lungi, pot ajunge să pară spam sau neprofesionale. Aceasta nu este imaginea pe care doriți să o construiți cu conținutul testului. 

Dacă aveți nevoie de un impuls suplimentar pentru testul dvs., promovarea prin publicitate pe Facebook ar putea fi soluția ideală. Reclamele plătite sunt o modalitate excelentă de a obține o atenție suplimentară, dar trebuie să vă alegeți cu atenție publicul țintă. Selectați-vă publicul în funcție de criterii demografice, comportamente, conexiuni și locații. 

Amintiți-vă că Facebook vă oferă o mulțime de oportunități de a urmări tipul de clienți cu care doriți să vorbiți. Crearea unui public personalizat ar putea fi și un pas util. Acest lucru este întotdeauna util dacă aveți o mulțime de informații dintr-o listă de e-mail sau dintr-o colecție de contacte pe care ați generat-o de-a lungul timpului.

Pasul 6: Urmărirea testului dvs

Odată ce ați atras cu succes oameni către experiența dvs. cu testul, următorul pas este să urmăriți clienții potențiali pe care sperăm că i-ați adunat. Când proiectați un test, este întotdeauna o idee bună să cereți clientului dvs. adresele de e-mail înainte de a le oferi rezultatele. Acest lucru vă asigură că puteți colecta o mulțime de clienți potențiali pe termen lung în scopuri de îngrijire. 

Compania de marketing, The Foundation, a conceput un test care a întrebat clienții dacă au o mentalitate antreprenorială. Testul s-a bazat pe o carte electronică existentă oferită de companie. Testul, combinat cu o campanie de reclame pe Facebook, a ajutat compania să colecteze noi clienți potențiali pentru a-și face publicitate cărții electronice. Fundația a reușit să își reducă costul per lead de la 6 USD la 3,80 USD folosind această metodă. 

Când vă urmăriți experiența cu testul, asigurați-vă că înțelegeți tonul corect. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să mulțumiți publicului pentru că a susținut testul în primul rând. După ce cineva se înscrie și oferă adresa sa de e-mail, trimiteți un e-mail rapid în care îi trimite rezultatele și spune „mulțumesc”. 

După câteva zile, puteți urmări e-mailul de mulțumire solicitând publicului să reia testul sau să ia unul nou. Încurajează-i pe acești clienți repetați să-și împărtășească mărturiile și să introducă treptat mai mult conținut interesant pe care îl ai, care este conectat la testul tău. De exemplu, dacă creați un test pentru a determina dacă cineva are o minte antreprenorială, puteți face publicitate articolelor care acoperă subiecte similare.

În cele din urmă, după implicarea regulată a publicului dvs., puteți începe să implementați strategii care v-ar putea convinge publicul să vă achiziționeze produsele. Acest lucru ar putea însemna să vă prezentați cartea electronică antreprenorială, să cereți cuiva să se înscrie la un webinar sau cu totul altceva.

Nu uitați să urmăriți și performanța fiecărui test. Examinarea valorilor, cum ar fi ratele de clic pentru reclamele dvs. pentru chestionare și ratele de conversie, vă va ajuta să vedeți care chestionare generează cea mai mare atenție și acțiune din partea publicului vizat. 

Este timpul să adăugați chestionare la strategia dvs. de conținut interactiv?

O strategie de marketing de conținut este una dintre cele mai bune modalități de a interacționa cu publicul și de a vă consolida poziția în orice industrie. Conținutul potrivit vă demonstrează cunoștințele, dezvoltă încrederea și vă ajută să atrageți noi clienți. Cu conținutul interactiv, poți duce relația pe care o construiești cu publicul tău la nivelul următor. Este șansa ta de a interacționa cu clienții tăi și de a crea o relație emoțională. 

Testele sunt una dintre cele mai eficiente forme de conținut interactiv și sunt, de asemenea, una dintre cele mai ușor de implementat în strategia dvs. existentă. Nu este nevoie de mult timp sau bani pentru a crea un test bun și, de obicei, puteți găsi instrumente online care să vă ajute cu lucruri precum structura și formatarea. Ai putea chiar să angajezi un profesionist care să creeze un test pentru tine. 

Odată ce ați primit tipul de chestionar care vă va interesa cu adevărat publicul țintă, următorul pas este să îl distribuiți într-un mod care să genereze cât mai multă atenție. Amintiți-vă, puteți face publicitate pe rețelele sociale și pe diverse alte canale. Cu toate acestea, este de asemenea util să acordați atenție opțiunilor dvs. pentru a ajuta la promovarea dvs. De exemplu, mulți clienți vor fi mai mult decât fericiți să împărtășească rezultatele testului care confirmă identitatea pe care încearcă să o construiască online.

gazduire web gazduire website