Modificări la Google Analytics: vedeți ce a fost modificat pe platformă prin noua politică de date

Ce date sunt esențiale pentru marketing, probabil că știți deja, nu? Și, în mijlocul controverselor recente care implică acest subiect , nimic mai firesc decât preocuparea crescândă cu privire la ceea ce împărtășim pe internet și modul în care sunt utilizate aceste date.

Având în vedere acest lucru, apar noi politici privind utilizarea datelor de către mărci și platforme.

În Europa, Regulamentul General de Protecție a Datelor ( GDPR ) este noul regulament care urmărește să impună parametri de protecție a datelor cu caracter personal ale rezidenților Uniunii Europene.

Totuși, acest lucru nu afectează numai setul de țări care fac parte din acest grup. Platformele care folosesc datele utilizatorilor își regândesc politicile de securitate pentru a evita problemele viitoare și pentru a genera un sentiment mai mare de încredere în utilizatori.

Una dintre platformele care se adaptează la această nouă realitate este Google Analytics , care a anunțat astăzi modificări ale unora dintre funcțiile puse la dispoziție în vederea unei noi politici de partajare a datelor.

ermen pentru păstrarea datelor despre utilizatori și evenimente

Astăzi, Google Analytics a introdus funcții pentru a controla păstrarea datelor colectate de instrument. Acum puteți controla cât timp sunt păstrate datele despre utilizatori și despre evenimente pe serverele Google Analytics.

Din 25 mai, când GDPR intră în vigoare, păstrarea datelor despre utilizatori și evenimente din Google Analytics se va face conform acestor setări. Datele păstrate după perioada prevăzută de administratorul contului vor fi șterse automat.

Și cum te influențează asta?

Dacă aveți un cont Google Analytics, accesați setările dvs. pentru a determina perioada de timp pentru păstrarea datelor în Google Analytics.

Este important să clarificăm faptul că acest termen limită se referă doar la datele despre utilizatori și despre evenimente, și nu la datele agregate (cum ar fi volumul vizitatorilor sau sursa de achiziție, de exemplu).

Nou instrument pentru ștergerea anumitor date de utilizator

Potrivit echipei Google Analytics, până pe 25 mai va fi lansat un instrument care va face posibilă ștergerea, dintr-un cont Google Analytics sau Analytics 360, a tuturor datelor asociate unui utilizator individual (de exemplu, un vizitator al unui site-ul web) .

Pentru ca acest tip de ștergere a datelor unui anumit utilizator să aibă loc, acest nou instrument se va baza pe identificatorii de utilizator trimiși către ID-ul de client Analytics (cum ar fi cookie-ul standard Google Analytics), ID-ul utilizator (dacă site-ul folosește această funcționalitate). care vă permite să identificați utilizatorii de pe diferite dispozitive) sau ID-ul instanței de aplicație (pentru Firebase , utilizatorii platformei de dezvoltare a aplicațiilor).

Echipa Google Analytics promite că va face mai multe detalii despre acest instrument disponibile în curând pe Google Developers .

Modificări ale contractului pentru clienții Google Analytics sau Analytics 360

Termenii actualizați de prelucrare a datelor de la Google sunt acum disponibili pentru examinare/acceptare pentru clienții din afara SEE (Spațiul Economic European). Accesați sesiunea Administrator > Setări cont pentru a accepta noii termeni.

Actualizare privind standardele de consens al utilizatorilor din Uniunea Europeană

În conformitate cu cerințele stabilite pentru funcționalitatea publicitară Google Analytics , este obligatoriu ca toți clienții Google Analytics și Analytics 360 să respecte Standardele Google pentru Consensul utilizatorilor din Uniunea Europeană.

Și ce înseamnă asta?

Aceste standarde sunt actualizate pentru a reflecta noile cerințe stabilite de GDPR. De acum înainte, agenții de publicitate vor avea responsabilitatea de a face publicitate și de a obține consens de la acei utilizatori ai site-urilor web și aplicațiilor care se află în regiunea SEE.

Chiar dacă afacerea dvs. nu este situată în Spațiul Economic European, este important să vă asigurați că afacerea dvs. nu intră în domeniul de aplicare al GDPR atunci când utilizați Google Analytics/Google 360. Dacă da, trebuie să examinați/acceptați noul prelucrarea datelor privind termenii de la Google, pe lângă definirea unui plan, în cadrul companiei dvs., privind modul în care se va realiza conformitatea cu reglementările GDPR.

Vrei să afli mai multe despre subiect?

Începeți prin a înțelege mai multe despre GDPR și despre modul în care acesta poate schimba marketingul companiei dvs.

Dacă sunteți deja familiarizat cu acest set important de reguli, căutați mai profund pentru a înțelege totul despre politicile de confidențialitate Google pentru afaceri .

Creativ24
Agentie web design & dezvoltare web, specializata in crearea de site-uri web de prezentare, magazine online, campanii publicitare Facebook , Instagram si YouTube. Cu o vasta experienta in programare web si un portofoliu impresionant in Romania, Creativ24 este solutia optima pentru identitatea ta virtuala. Pana in prezent compania noastra a realizat cu succes site-uri de prezentare si magazine online.
gazduire web gazduire website