Podcast SERP: Audio SEO ar putea fi viitorul Google

Conținutul video apare deja ca răspunsuri la întrebări pe SERP din SUA. Răspunsurile la podcast ar putea fi pariul Google pentru viitor.

Că podcast-urile sunt deja darul unor noi forme de conținut, nimeni nu se îndoiește.

Astăzi este posibil să le găsiți în diverse formate și pe toate subiectele posibile. Acest lucru afectează și căutările Google, deoarece utilizatorii încep să caute podcasturi.

Desigur, acest lucru se reflectă și asupra SEO , iar în acest caz, algoritmii au început deja să afișeze podcasturi în rezultatele lor.

Află mai multe mai jos!

Ce este nou despre podcasturi în SERP-uri la Google I/O 2019

Noutatea a fost anunțată la Google I/O 2019, fiind definită ca ceva ce avea să înceapă foarte curând să intre în vigoare.

Ei bine, ceea ce putem spune este că acest lucru se întâmplă deja, adică profesioniștii SEO trebuie să se adapteze cât mai repede la această nouă actualizare.

Conținutul video, de exemplu, apare deja ca rezultat în SERP, indicând chiar și ce moment al videoclipului va răspunde la întrebarea utilizatorului.

În practică, această nouă abordare a Google reprezintă un pas foarte mare înainte. În I/O s-a mai menționat că Google va indexa în curând podcasturile în SERP .

Pentru ca acest lucru să fie posibil, conținutul audio este transcris integral, oferind o bază pentru înțelegerea algoritmului.

Nu este nimic nou, deoarece Google a realizat aceste transcrieri ca soluție pe Google Cloud Platform .

Îndoielile care au apărut de atunci

Una dintre îndoielile care au apărut este cu privire la întoarcerea rezultatelor în SERP. La urma urmei, termenilor introduși li se va răspunde cu fișierele audio în care se găsește termenul de căutare sau utilizatorul va vedea texte transcrise dintr-un podcast?

În ciuda faptului că este încă oarecum nedefinit, înțelegerea faptului că revenirea cu fișierul audio este mult mai precisă, confortabilă și eficientă este foarte clară.

Tot pentru că sunt șanse mari ca un utilizator să caute un cuvânt cheie pe care l-a auzit deja într-un podcast. In acest fel, intentia ta atunci cand cauti pe Google este tocmai sa fii directionat catre fisierul audio care contine acel termen.

Acesta ar fi, de asemenea, un suport important pentru căutări pe dispozitive vocale precum Google Home. Astfel, este posibil să se garanteze că căutările ar returna podcastul, exact ceea ce își propune utilizatorul.

Impactul acestor schimbări asupra SEO

Efectele sunt simple și directe: profesioniștii SEO vor trebui acum să lucreze din ce în ce mai mult la indexarea podcasturilor. Lucrarea trebuie să fie în sensul de bază al optimizării, adică, în acest caz, adaptarea acestor fișiere audio astfel încât să poată fi găsite de Google.

La început, cel mai bun lucru de făcut este să securizați un cont Google Podcasturi și apoi să introduceți și să actualizați metadatele disponibile.

Ce se poate face chiar acum

Astăzi, este posibil să ne gândim la modul de structurare a podcast-urilor și de a produce conținut de calitate. In principiu, acestea sunt principalele interventii gandindu-se la optimizarea motoarelor de cautare. Prin urmare, ca sfaturi, este important să luați în considerare:

  • audio de calitate;
  • scripturi structurate, împărțite pe subiecte de întrebări;
  • teme clare în fiecare episod;
  • conținut relevant și fidel titlului și descrierii;
  • conținut care satisface cerințele publicului dvs.

Ceea ce facem noi la Rock — și poți și tu

Evoluția algoritmilor motoarelor de căutare înseamnă că strategiile noastre SEO și de implicare trebuie adesea revizuite, testate și optimizate – la fel ca orice companie care lucrează digital.

Prin urmare, din 2017, am investit într-un nou format de conținut și am început să oferim, în cadrul blogului nostru, postări audio — care sunt narațiuni umane ale articolelor noastre.

Această metodologie de marketing audio a contribuit foarte mult la implicarea publicului nostru și la consumul conținutului nostru.

Acest lucru se reflectă în unii indicatori, principalul fiind Timpul mediu pe pagină. Am văzut cazuri în care Time On Page a crescut cu până la 43% odată cu adăugarea de postări audio.

Timpul mediu de implicare cu postările noastre audio este de peste 6 minute; și pentru fiecare minut de audio pe care îl publicăm, generăm peste 300 de minute de implicare a vizitatorilor.

Un posibil următor pas pentru a urma această nouă tendință anunțată la Google I/O este acela de a face acest conținut disponibil în audio pe canalele de podcast, precum și pentru a crește distribuția și acoperirea acestuia.

Manole24 este o agentie de marketing independenta, o echipa pasionata a carei misiune este sa livreze cele mai eficiente si durabile strategii digitale pentru afacerile care conteaza.
gazduire web gazduire website