Pot recenziile online să ajute la clasarea în căutarea site-ului meu?

Înainte de a încerca un nou restaurant sau serviciu, care este unul dintre primele lucruri pe care le faci? Dacă sunteți ca mulți oameni, consultați recenziile online. Ce spun clienții anteriori? Au fost mulțumiți? Au primit servicii proaste? Răspunsurile la aceste întrebări vă pot ajuta să determinați dacă doriți să le încercați sau să derulați în jos la următoarea opțiune. Acesta este motivul pentru care recenziile online sunt atât de importante. Îți pot face sau distruge afacerea fără ca clientul să te cunoască vreodată. Recenziile bune vă pot catapulta afacerea, în timp ce recenziile proaste vă pot lăsa în praf.

Importanța recenziilor online

Dacă vă întrebați cât de importante sunt recenziile online, luați în considerare acest lucru. Statisticile arată că 79% dintre cumpărători au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale. Google este cel mai popular când vine vorba de recenzii online, 59% dintre consumatori îl folosesc pentru a citi recenzii. Mai mult de jumătate au citit cel puțin patru recenzii înainte de a cumpăra un produs. Patru recenzii nu sunt multe pe care să vă bazați o decizie, așa că trebuie să profitați la maximum de ele!

Clasamente și recenzii ale rezultatelor căutării

Mulți factori diferiți contribuie la clasarea unui site în motoarele de căutare . Google are peste 200 de factori de clasare care alcătuiesc algoritmul său, recenzii fiind incluse. Deși nu există o listă specifică a modului în care sunt ponderați factorii de clasare, știm că aceștia oferă un impact major. Așa că nu trece cu vederea acest element crucial al marketingului mărcii tale.

Ar trebui să vă concentrați eforturile pe:

  • Numărul de recenzii pentru compania dvs
  • Cât de des este trimisă o recenzie
  • Numărul de site-uri web pe care compania dvs. are recenzii
  • Calitatea persoanei care lasă o recenzie – examinează în mod regulat alte companii sau sunt un evaluator unic?

Ținând cont de acești factori, vă poate ajuta să profitați la maximum de recenziile dvs. online.

Rămâi pozitiv!

Este evident că îți dorești cât mai multe recenzii pozitive. Dar, ceea ce poate să nu fie la fel de evident este că doriți, de asemenea, ca compania dvs. să fie prezentată pe cât mai multe site-uri. Cu cât mai multe site-uri de recenzii pe care compania ta este prezentată, cu atât site-ul tău atrage mai multe backlink-uri. Desigur, doriți ca toate acestea să fie recenzii pozitive.

Cum obții acele recenzii pozitive? De multe ori, este la fel de simplu ca să întrebi.

Depășirea Provocarii

Permiteți-mi să vă împărtășesc o experiență anterioară care arată cât de ușor este să cereți o recenzie. Am ieșit la cină la un restaurant nou și mâncarea a fost fabuloasă. Serverul știa că ne bucurăm de mâncare și ne-a rugat să lăsăm o recenzie. El a oferit automat băuturi gratuite dacă lăsam o recenzie pe Google înainte să plecăm. Deși asta a îndulcit cu siguranță afacerea, am fi lăsat o recenzie pozitivă indiferent. Tot ce i-a trebuit a fost să ceară pur și simplu recenzia. Faptul că a adăugat un stimulent nu a făcut decât să ne dorim să o facem mai mult.

Ce înseamnă toate acestea?

Practic, înseamnă că dacă știi că oferi un serviciu bun și ai clienți mulțumiți, cere-le să lase o recenzie. Dacă vrei să oferi un stimulent, cu atât mai bine. Acea recenzie poate duce la altele similare. În cazul meu, le-am povestit prietenilor noștri despre experiența noastră minunată, precum și despre recenzia și băuturile gratuite. Proprietarul afacerii știa evident că are mâncare bună și știa importanța recenziilor bune. Oferirea unui stimulent a fost doar un bonus.

Faceți ca Google să funcționeze pentru dvs

În exemplul de mai sus, recenzia a mers pe Google, ceea ce va ajuta doar la consolidarea reputației acelei companii. Compania mea pe Google poate funcționa pentru dvs. cu recenzii care sunt lăsate acolo. Probabil ați observat recenzii în partea dreaptă a rezultatelor căutării Google. Unul dintre algoritmii Google utilizează criterii de clasificare a locației și distanței pentru a îmbunătăți rezultatele căutării locale. În calitate de proprietar de afaceri, ar trebui să vă asigurați că site-ul dvs. este optimizat corect pentru Compania mea pe Google. O pagină Google + verificată vă poate permite să răspundeți la recenzii. Deoarece Google Maps folosește informațiile și recenziile, cu cât aveți mai mult conținut și recenzii pozitive, cu atât compania dvs. va apărea mai reputată.

Cum puteți profita de recenziile online pozitive

Urmăriți clienții mulțumiți despre care credeți că vor lăsa recenzii pozitive. Pe lângă Google, cereți clienților să lase recenzii pe diferite site-uri, cum ar fi Yelp, Angie’s List sau orice altele pe care le-ar căuta oamenii. Le puteți face ușor și le puteți trimite un link într-un e-mail de urmărire. Tot ce trebuie să facă este să facă clic pe el și să își posteze recenzia.

Păstrați o listă de clienți mulțumiți despre care credeți că vor lăsa o recenzie pozitivă. Deși nu poți fi niciodată prea sigur de răspunsul lor real la recenzie, nu ar trebui să cauți în mod activ recenzii de la clienții nemulțumiți.

Ce pot face dacă nimeni nu dorește să lase o recenzie?

Dacă ai întrebat frumos și nimeni nu vrea să lase o recenzie, este timpul să fii creativ. Poate doriți să luați în considerare un stimulent pentru a lăsa o recenzie. Un concurs funcționează în general pentru că nu numai că oferă un stimulent, ci și permite clienților tăi să interacționeze cu tine. Când clienții se simt conectați, au șanse mai mari să aleagă afacerea dvs. decât alta.

Depășirea Negativului

Nu este un secret pentru nimeni că oamenilor le place să spună poveștile lor de groază despre servicii proaste. Ei simt că se întorc la afacerea pe care se simt nedreptățiți. Sunt șanse să fi spus unui prieten sau doi când ați avut un serviciu prost. Dar, cum rămâne cu ultima dată când ai avut un serviciu grozav? Te-ai bucurat de asta? Mai bine, ai lăsat o recenzie pozitivă? Este posibil să nu aveți, deoarece de multe ori ne așteptăm la servicii excelente.

Principala modalitate de a depăși recenziile negative este de a nu oferi oamenilor un motiv pentru a lăsa unul. Aceasta înseamnă să vă concentrați de fiecare dată pe cel mai bun serviciu pentru clienți.

Nu vă lăsați doborât de recenzii negative

Din păcate, nu există multe opțiuni de ajutor atunci când primiți recenzii negative. Google nu va elimina recenziile din înregistrarea companiei dvs. decât dacă trimiteți recenzia departamentului său de asigurare a calității. Dacă consideră că recenzia este rău intenționată, o vor semnala și este posibil să aveți noroc și o vor elimina. Cea mai bună opțiune este să obțineți mai multe recenzii bune pentru a le învinge pe cele rele. Vrei să arăți că una sau două recenzii proaste sunt excepțiile de la serviciul tău, nu norma.

Răspundeți la recenziile dvs

Indiferent dacă recenziile dvs. sunt pozitive sau negative, doriți să răspundeți la toate. Amintiți-vă, oamenilor le place să simtă o legătură. Când răspunzi, ei simt că te cunosc mai bine. Desigur, modul în care răspundeți la o recenzie pozitivă față de modul în care răspundeți la una negativă va diferi.

Sugestii pentru a răspunde la recenziile negative

Când primiți o recenzie negativă, doriți să vă cereți scuze și să le mulțumiți pentru recenzia lor. Dacă doriți să încercați să remediați problema oferindu-le un fel de compensație, le puteți cere să vă contacteze pentru a putea vorbi mai mult despre problemă. Dacă puteți ajunge la o rezoluție pozitivă, clientul poate chiar să fie dispus să-și actualizeze recenzia negativă cu una favorabilă.

Dacă nu, atunci ați încercat și orice client potențial care va întâlni recenzia negativă va vedea răspunsul dvs. și va recunoaște că ați făcut efortul.

Răspunsul la o recenzie online pozitivă

Acesta este unul ușor! Mulțumește-ți clientului și spune-i că prețuiești afacerea lor. Spune-le că speri că se bucură de serviciile tale (nu intra în detalii aici din motive de confidențialitate) și reamintește-le să contacteze compania ta dacă au nevoie din nou de serviciile tale. De asemenea, poate doriți să le cereți să împărtășească experiența lor cu prietenii și familia. Aceasta este o modalitate excelentă de a combina acea recenzie pozitivă cu o referință verbală.

Aveți nevoie de ajutor pentru îmbunătățirea recenziilor site-ului dvs.?

Acum ar trebui să înțelegeți mai bine de ce afacerea dvs. are nevoie de recenzii online și cum vă poate ajuta să vă îmbunătățiți clasarea generală în motorul de căutare. Amintiți-vă că opiniile clienților dvs. și ale vizitatorilor site-ului oferă valoare Google și altor motoare de căutare. Profitați de aceste resurse valoroase și vedeți cum vă ajută să vă îmbunătățiți clasarea site-ului.

Creativ24
Agentie web design & dezvoltare web, specializata in crearea de site-uri web de prezentare, magazine online, campanii publicitare Facebook , Instagram si YouTube. Cu o vasta experienta in programare web si un portofoliu impresionant in Romania, Creativ24 este solutia optima pentru identitatea ta virtuala. Pana in prezent compania noastra a realizat cu succes site-uri de prezentare si magazine online.
gazduire web gazduire website