PUNE-ȚI AMPRENTA: 6 SFATURI PENTRU A INFUZA ESENȚA MĂRCII ÎN SITE-UL TĂU

Ce face o companie specială? Există sute de organizații care vând fast-food, dar un singur McDonalds. Probabil că ați dat peste zeci de companii de tehnologie, dar niciuna dintre ele nu inspiră același tip de loialitate și angajament ca Apple. Deci, de ce oamenii se îndrăgostesc de unele companii mai mult decât de altele?

De cele mai multe ori, se rezumă la un singur lucru: esența mărcii. Esența mărcii dvs. sau identitatea mărcii reprezintă toate componentele unice ale afacerii dvs. care o separă de concurență. Nu este vorba doar despre logo-ul sau culorile mărcii pe care le alegeți pentru site-ul dvs. Esența mărcii dvs. implică toate activele vizuale pe care le utilizați și acele concepte mai puțin tangibile precum valorile și personalitatea mărcii.

Când clienții tăi decid de la ce companii să cumpere, ei nu caută doar o altă afacere cu cele mai ieftine produse. În schimb, publicul dvs. vrea să cumpere de la o afacere cu care se simt conectat. Aici intervine marca ta.

Introducerea esenției mărcii în site-ul dvs. vă ajută să vă oferiți prezenței digitale acea atingere suplimentară care vă diferențiază de alte companii similare.

Deci, cum începi?

Ce este Brand Essence?

Esența mărcii dvs. este o colecție de caracteristici de bază responsabile de definirea mărcii dvs. Mai mult decât un singur bun, esența ta cuprinde totul, de la tonul tău unic al vocii, de la imaginea mărcii tale, mesajul tău și chiar ceea ce reprezintă.

Mai mult decât un singur bun, esența ta cuprinde totul

Când încercați să vă creșteți șansele de vânzări, o esență de brand vă ajută să creați un fel de afinitate cu clienții dvs. Clienții tăi văd aspecte ale caracterului tău la care se pot raporta, cum ar fi o imagine modernă și jucăușă sau un angajament față de practici durabile. Este acea afinitate care vă convinge clientul să vă aleagă compania în locul concurenței din când în când.

Site-ul dvs. este unul dintre primele locuri pe care clientul dvs. le va vizita atunci când caută răspunsuri. Acestea pot apărea pe site-ul dvs. atunci când căutați o expresie cheie pe Google sau să dați peste ea de pe rețelele sociale. Când ajung pe produsul sau pe pagina dvs. de pornire, totul ar trebui să-i ajute să facă o conexiune emoțională imediată.

Singura problema?

Este o provocare să portretizezi o identitate de marcă unică printr-un șablon standard de site web. Dacă site-ul tău arată la fel cu alte duzini de magazine online, cum poți să-ți convingi clienții că ești mai bun?

De ce site-ul dvs. are nevoie de Brand Essence

Primele impresii sunt o mare problemă.

Într-o lume perfectă, vizitatorii tăi ar ajunge pe site-ul tău web și se vor îndrăgosti instantaneu de ceea ce găsesc acolo. Prin urmare, totul, de la designul unic al paginii dvs. de pornire până la imaginile de pe paginile dvs. de produse, ar trebui să încânte și să impresioneze publicul.

Din păcate, dacă un singur element este greșit, atunci ai putea să faci o impresie greșită și asupra clienților tăi. Adăugarea de elemente de esență a mărcii pe site-ul dvs. va:

  • Creați încredere cu publicul dvs.: marca dvs. ar trebui să fie o componentă consecventă a tot ceea ce face afacerea dvs., de la vânzarea de produse până la interacțiunea cu clienții. Când consumatorii dvs. ajung pe site-ul dvs. web, totul, de la logo-ul dvs. la culorile alese, ar trebui să le reamintească cine sunteți și ceea ce reprezentați. Această consecvență va duce la o mai bună credibilitate pentru afacerea dvs.
  • Te fac să ieși în evidență: Câte alte companii ca a ta sunt astăzi pe internet? Esența mărcii tale te ajută să te diferențiezi ca fiind special, arătând ce este cu adevărat unic la tine. Este o șansă de a reaminti publicului valorile tale și de a-i face să uite totul despre concurenții tăi.
  • Creați o conexiune emoțională: esența mărcii care vă arată valorile, misiunea și personalitatea unice vă va ajuta să creați o legătură emoțională cu publicul dvs. Amintiți-vă, oamenii se îndrăgostesc de caracteristicile umane din spatele mărcii dvs.!

Modalități ușoare de a adăuga esența mărcii pe site-ul dvs

Deoarece există atât de multe elemente care se adaugă la o esență puternică a mărcii, există și o varietate de moduri în care vă puteți adăuga marca pe site-ul dvs. web. Fie că folosești anumite culori pentru a obține un răspuns emoțional din partea fanilor tăi sau dacă adaugi tonul tău unic al vocii în conținut, nu lipsesc modalitățile de a arăta ceea ce te face special.

1. FOLOSIȚI CU ATENȚIE CULORILE MĂRCII DVS

Culorile mărcii sunt o parte importantă a esenței mărcii dvs. Intrați în Target, iar nuanțele strălucitoare de roșu vă vor energiza instantaneu. De asemenea, atunci când vezi un McDonalds, acel logo auriu ar putea să-ți amintească instantaneu de bucurie și hrană.

Psihologia culorii joacă un rol semnificativ în fiecare activ al mărcii pe care îl creați, de la ambalajul pe care îl alegeți pentru produsele dumneavoastră până la nuanțele din logo-ul dumneavoastră. Având în vedere acest lucru, ar trebui să vă folosiți culorile în mod eficient și pe site-ul dvs. web. Rămâneți cu aceeași selecție de nuanțe în fiecare mediu digital online.

De exemplu, compania Knotty Knickers folosește diferite nuanțe de roz și alb pentru a transmite sentimente de feminitate și confort. Nu numai că site-ul web este plin de această culoare, dar compania continuă și cu nuanțe similare pe paginile sale de socializare.

Totul, de la cele mai importante momente de pe Knotty Kickers Insta până la decorațiunile din imaginile lor, prezintă tonurile moi de roz care fac compania recunoscută.

Amintiți-vă că utilizarea consecventă a culorii este dovedit din punct de vedere psihologic că ajută la îmbunătățirea recunoașterii cu până la 80%. Așa că lasă-ți culorile să strălucească.

2. CUNOAȘTE-ȚI TIPUL

Culorile tale sunt doar o componentă a esenței mărcii tale.

Fonturile și tipografia sunt alte componente pe care clienții dvs. le folosesc pentru a vă recunoaște și înțelege afacerea. Există multe stiluri diferite de font și apar tot timpul altele noi. Cu toate acestea, compania dvs. ar trebui să aibă o selecție specifică de fonturi pe care le folosește peste tot.

Dacă aveți o siglă tip font, atunci este posibil să aveți un tip specific de font pentru aceasta, cum ar fi logo-ul lui Original Stitch aici:

În plus, puteți utiliza și un font pentru textul „titlu” de pe site-ul dvs. web și ceva ușor diferit pentru textul corpului. Titlul și textul dvs. trebuie să fie extrem de clare și ușor de citit pe orice dispozitiv, dacă doriți să atrageți publicul țintă.

Cu toate acestea, este mai mult să vă corectați fonturile decât să alegeți ceva lizibil. Fonturile pe care le alegeți trebuie să spună ceva despre compania dvs. și despre ce reprezintă aceasta. De exemplu, fontul modern sans-serif al site-ului Original Stitch transmite un sentiment de curățenie și stil avansat.

Fonturile se simt la modă și informale, perfecte pentru o companie de modă de lux. Alternativ, un font serif precum Garamond ar putea arăta mai formal și mai profesionist. Deci, ce vrei să gândească și să simtă clienții tăi când văd tipografia ta?

3. CUNOAȘTE-ȚI IMAGINILE

Imaginile de stoc par ieșite la atingere, clișee și false. Dacă vă acoperiți site-ul în astfel de imagini, atunci nu veți câștiga respectul clienților dvs. În schimb, depinde de tine să te asiguri că fiecare grafică de pe site-ul tău web transmite sentimentul și personalitatea mărcii tale.

Aducerea esenței mărcii dvs. în designul site-ului dvs. înseamnă să vă gândiți la modul în care vă puteți transmite valorile în fiecare element al site-ului. De la fotografiile echipei tale care arată oamenii adevărați din spatele produselor și serviciilor tale până la imaginile pe care le folosești pe paginile tale de produse, alege-ți cu înțelepciune grafica. Dacă aveți culori dedicate mărcii, puteți chiar să le includeți în fotografiile dvs.

Desigur, cea mai valoroasă grafică de pe site-ul tău ar trebui să fie întotdeauna logo-ul tău. Acesta este lucrul pe care trebuie să îl includeți în toate paginile site-ului dvs. pentru a vă asigura că publicul știe cu cine face cumpărături. Așa că asigură-te că, indiferent cât de mult conținut vizual ai pe pagina ta, logo-ul tău iese în evidență.

Firebox își plasează logo-ul în partea de sus a paginii, în mijlocul liniei dvs. de vizibilitate, indiferent unde mergeți pe site. Acest lucru asigură că logo-ul este lucrul care atrage instantaneu atenția și le reamintește consumatorilor unde se află.

Nu uitați să vă asigurați că fiecare dintre imaginile pe care le includeți pe site-ul dvs. este înconjurată de mult spațiu alb, astfel încât și clienții dvs. să le poată vedea corect.

4. FOLOSIȚI TONUL CORECT AL VOCII

Este ușor să te blochezi concentrându-te pe lucruri precum logo-uri și culori atunci când încerci să faci să strălucească esența mărcii tale pe site-ul tău. Cu toate acestea, unul dintre cele mai comune lucruri după care te va recunoaște clientul tău este tonul vocii.

Tonul vocii mărcii tale este ceea ce conferă conținutului pe care îl distribui online personalitate și profunzime. Poate apărea prin tipul de cuvinte pe care le folosiți, inclusiv argou și colocvialisme. În plus, poți adăuga umor vocii tale (dacă este cazul) și chiar include emoji-uri dacă asta are sens pentru marca ta.

Cu cuvinte formale, vă puteți asigura că vi se pare fiabil, de încredere și sofisticat. Cu cuvinte informale, ai mai multe șanse să-ți convingi publicul că ești prietenos și ușor de identificat. Continuând cu exemplul Firebox , uitați-vă la modul în care compania își scrie descrierile produselor.

Totul, de la lungimea propozițiilor până la umorul din tonul vocii, ajută la transmiterea a ceva unic despre brand.

La fel ca toate elementele care aduc esența mărcii dvs. în site-ul dvs. web, tonul vocii dvs. trebuie să rămână consecvent oriunde îl văd clienții. Asigurați-vă că agenții dvs. de servicii pentru clienți știu cum să vă folosească vocea în chat-ul cu clienții și că includeți acea personalitate și pe rețelele sociale.

5. CONCENTRAȚI-VĂ PE MESAJUL DVS

Tonul vocii și personalitatea pe care le prezentați pe site-ul și conținutul dvs. sunt esențiale pentru a conduce la succesul afacerii dvs. Cu toate acestea, sub toate acestea, cel mai important lucru de făcut este să vă asigurați că trimiteți mesajul corect. Cu alte cuvinte, ce vrei să gândească și să simtă clienții tăi când ajung pe site-ul tău?

Dacă întregul tău mesaj este că poți obține o îngrijire excelentă a pielii ușor de obținut fără a cere oamenilor să facă compromisuri în ceea ce privește siguranța animalelor, acesta ar trebui să fie primul lucru care apare când cineva ajunge pe pagina ta de pornire. De aceea, Lush combină pagini web curate și simple cu insigne care sporesc credibilitatea, care le spun clienților tot ce trebuie să știe instantaneu.

A te asigura că mesajul tău poate fi transmis corect înseamnă să înveți cum să folosești toate diferitele active ale mărcii pe care te bazezi în mod consecvent și eficient. Totul, de la culorile de pe site-ul dvs. la modul în care plasați insignele de încredere în partea de jos a fiecărei pagini, face o diferență în ceea ce privește cât de semnificativ și de credibil este mesajul dvs.

În special, atunci când știi care este mesajul tău de bază, este important să-l repeți. Asta înseamnă că nu vorbești doar despre idealurile și valorile tale pe pagina ta de pornire. De asemenea, includeți referințe la mesajul dvs. pe fiecare pagină de produs și, de asemenea, pe pagina „Despre”. Lush are o întreagă „cartă etică” pe site-ul său web , unde puteți afla mai multe despre activitățile sale.

Includerea unei componente similare în designul dvs. web ar putea fi o modalitate excelentă de a confirma care sunt cele mai importante considerații pentru clienții dvs.

6. NU COPIAȚI NICIODATĂ COMPETIȚIA

Explorarea altor design-uri și idei de site-uri web create de concurenții tăi este una dintre cele mai ușoare modalități de a te inspira. Analiza competitivă vă oferă o perspectivă asupra tendințelor și strategiilor de proiectare care sunt mai probabil să funcționeze pentru publicul țintă. Este, de asemenea, o oportunitate pentru tine de a învăța din greșelile concurenților tăi și ce fac aceștia bine.

Cu toate acestea, cel mai bine ar fi dacă nu ați permite niciodată cercetării și explorării inițiale să meargă prea departe. Cu alte cuvinte, atunci când vezi ceva grozav pe care îl face concurentul tău, nu-l doar copia și lipește pe propriul tău site web. Acest lucru este mai probabil să le reamintească clienților de cealaltă companie și să le trimită la acel brand decât pentru a vă îmbunătăți reputația.

În schimb, concentrează-te pe a face site-ul tău unic pentru tine. Dacă întâmpinați probleme cu acest lucru, începeți prin a vă uita la pagina Despre. Cum ai descrie trecutul tău și misiunea ta ca afacere cuiva care nu a auzit niciodată de tine până acum? Ce vă face compania diferită de toate celelalte organizații de acolo?

Luați caracteristicile unice de care vă bucurați de pe pagina Despre și personalitatea pe care încercați să o transmiteți prin intermediul angajaților dvs. și aduceți-o în restul designului site-ului dvs. Scopul aducerii esenței mărcii în strategia dvs. de design web este că vă ajută să vă diferențiați de celelalte companii existente.

Este o idee bună să protejați orice bunuri pe care și alte persoane ar putea încerca să le fure de la dvs. Drepturile de autor ale logo-ului, numelui și altor componente esențiale ale mărcii dvs. vor împiedica oamenii din industria dvs. să vă calce prea mult pe picioare.

Profită la maximum de esența mărcii tale

Site-ul dvs. este unul dintre cele mai valoroase instrumente pe care le veți avea ca marcă. Este o oportunitate pentru dvs. de a vă împărtăși produsele și serviciile cu întreaga lume, de a capta atenția publicului țintă și, eventual, de a realiza și vânzări. Cu toate acestea, este important să nu uitați că site-ul dvs. este, de asemenea, o șansă pentru dvs. de a demonstra despre ce este cu adevărat brandul dvs.

Prin esența mărcii tale, poți împărtăși valorile și mesajele unice care fac compania ta specială. Dar, mai important, puteți folosi acele componente pentru a construi o relație mai profundă cu publicul dvs. – tipul de conexiune care duce la clienți repetați dedicați și loialitatea mărcii. Oamenii se conectează cu alți oameni – până la urmă, nu doar cu corporații fără chip.

Odată ce ați identificat esența mărcii dvs., următorul pas este să vă asigurați că știți cum să vă conectați în mod constant cu clienții. Fiecare aspect al site-ului dvs., aplicației, paginilor de rețele sociale și orice altceva pe care îl faceți pentru afacerea dvs. trimite același mesaj.

24 Manole
Manole24 este o agentie de marketing independenta, o echipa pasionata a carei misiune este sa livreze cele mai eficiente si durabile strategii digitale pentru afacerile care conteaza.
gazduire web gazduire website