Sfârșitul redirecționării: Google Chrome va permite blocarea urmăririi anunțurilor

Aflați cum va afecta noua politică de control a cookie-urilor a Chorme reclamele de redirecționare, precum și impactul acesteia asupra protecției datelor utilizatorilor dvs.

Te-ai simțit vreodată urmărit de un anunț online ?

Indiferent de site-ul pe care îl deschideți, aceiași pantofi sport Nike negri pe care i-ați căutat la începutul săptămânii vor fi acolo, gata să dați clic pe anunț și, în sfârșit, să finalizați achiziția – sau pur și simplu să-l adăugați în coș.

Această situație vine din reclamele de redirecționare , care în ultimii ani au devenit din ce în ce mai frecvente, dar care pot avea zilele numărate pentru utilizatorii Google Chrome .

La începutul acestei săptămâni, browserul a anunțat un set de politici și instrumente pentru controlul cookie-urilor și alte tehnici de extragere a datelor utilizatorilor.

Această măsură a avut ca scop creșterea transparenței și controlului informațiilor care sunt colectate în mediul online .

Aceste noi politici sunt răspunsul Chrome la cele mai recente mișcări globale pe tema protecției datelor, care, de la criza Facebook cu Cambridge Analytica, a generat discuții profunde și chiar schimbări în legislația actuală.

Doriți să aflați mai multe despre cum va funcționa această blocare a reclamelor și despre cele mai bune modalități de a vă proteja datele? Apoi citiți mai departe, deoarece vom explica fiecare dintre modificări!

Cum va funcționa controlul cookie-urilor în Chrome?

Potrivit declarației oficiale a Google , de acum încolo va fi posibil ca oamenii să știe ce informații sunt folosite de instrument, precum și să definească dacă ar dori (sau nu) să vadă reclame personalizate pe web, așa cum este și caz cu retargeting.

Potrivit lui Prabhakar Raghavan , vicepreședinte de inginerie al companiei, „Experiența a arătat că oamenii preferă reclamele adaptate nevoilor și intereselor lor – dar numai atunci când respectivele anunțuri prezintă transparență, alegere și control ”.

În acest fel, browserele vor fi obligate să informeze care cookie-uri funcționează între site-uri și sunt prezente pe aceste pagini, astfel încât utilizatorul să le poată identifica și, dacă dorește, să le blocheze pe termen nelimitat.

Dacă ai ajuns până aici și ești îngrijorat de cookie-urile pe care le folosești pe site-ul tău sau pur și simplu de cele care stochează preferințe și formulare de completare automată, nu-ți face griji! Actualizarea include doar așa-numitele „ cookie-uri terță parte ” , care sunt cele care transportă informații între diferite domenii.

Acum că înțelegeți o parte din dinamica politicii de protecție a datelor Chrome, aflați despre fiecare dintre inițiativele create de browser pentru a promova transparența.

activitatea mea

Fila „ Activitatea mea ” vă permite să vizualizați un istoric al tot ceea ce ați accesat, inclusiv conținutul consumat pe Youtube, locațiile stocate pe Google Maps și alte informații despre dispozitiv, cum ar fi contacte, calendar, aplicații etc.

În acest fel, este posibil să ștergi unele dintre aceste date, să le blochezi sau pur și simplu să știi ce informații personale sunt folosite de platformă .

configurarea reclamelor

În „ Setări reclame ” puteți defini dacă doriți sau nu să vedeți reclame personalizate, precum și să știți ce parametri folosește Google pentru a face această personalizare.

De ce vezi un anunț

Pe această pagină veți găsi o compilație de informații despre cum funcționează reclamele de retargeting, precum și despre modul în care sunt utilizate aceste date.

setări pentru anunțuri

În „ Setări anunțuri ” există diferite tutoriale despre cum să blocați anumite anunțuri, cum ar fi ferestre pop-up și reclame de la anumite companii.

În plus, aici explicați cum să vă protejați în continuare contul și ce decizii nu sunt încă în controlul dvs.

Cum va funcționa protecția anti amprentă?

Gândindu-se să acopere toate posibilitățile, Google Chrome a luat atitudine și împotriva practicilor de amprentare , care, din perspectiva sa, sunt văzute ca puțin transparente.

Pe scurt, amprentarea este o tehnică de încrucișare a informațiilor pentru a identifica un utilizator. Pentru aceasta, nu este necesar să folosiți cookie-uri deoarece acestea sunt informații mai generale precum tipul de browser și sistemul de operare utilizat.

Acum că înțelegeți cum vor funcționa noile politici de control al cookie-urilor în Chrome, împărtășiți-ne părerea dvs. despre această actualizare!

Manole24 este o agentie de marketing independenta, o echipa pasionata a carei misiune este sa livreze cele mai eficiente si durabile strategii digitale pentru afacerile care conteaza.
gazduire web gazduire website vape reincarcabil vape tigari electronice magazin tigari electronice vape reincarcabil vape tigari electronice magazin tigari electronice