Site web și realitate virtuală: cum funcționează această uniune

Realitatea virtuală face posibil ca utilizatorii să navigheze în mediile online, crescând nivelul de experiență cu produsul.

Transformarea digitală a adus mai multe facilități în viața de zi cu zi a oamenilor, oferind experiențe din ce în ce mai reale și personalizate. În acest context, site- ul și realitatea virtuală au făcut parte din strategiile de marketing ale mai multor companii, din cele mai variate segmente.

Spre deosebire de ceea ce mulți și-ar putea imagina, această tehnologie are un cost rezonabil de accesibil, cu atât mai mult în comparație cu numeroasele sale beneficii, cum ar fi ajutarea directă a rezultatelor vânzărilor .

Vrei să afli mai multe despre site-ul web și realitatea virtuală?

Ce este realitatea virtuală?

Realitatea virtuală (VR) poate fi înțeleasă ca un mediu online, creat prin intermediul unui computer, cu scene și obiecte care par reale. Acest lucru îi face pe utilizatori să se simtă parte din această realitate.

Acest mediu poate fi perceput cu utilizarea ochelarilor sau a unei căști de realitate virtuală. În mod tradițional, realitatea virtuală a făcut posibil ca utilizatorii să navigheze prin jocuri video ca și cum ar fi personajele înșiși.

În medicină, VR este folosită și pentru a ajuta la efectuarea intervențiilor chirurgicale pe inimă și, de asemenea, contribuie la predarea și cercetarea în alte domenii ale sănătății.

Deși mulți oameni cred că VR este nou, de fapt, nu este atât de recent. Cercetătorii cred că unul dintre primele dispozitive de realitate virtuală a fost Sensorama . Invenția datează de la mijlocul anilor 1950. Aceasta este o mașină cu scaun încorporat, responsabilă cu redarea filmelor 3D, generarea vibrațiilor și expirarea mirosurilor pentru a face experiența cât mai reală.

De la această invenție a avut loc o dezvoltare tehnologică, dând naștere unor sisteme care au asigurat dezvoltări foarte puternice, atât în ​​dispozitive, cât și în interfețe.

Cum funcționează uniunea dintre realitatea virtuală și site-uri web?

Companiile din întreaga lume, care urmăresc o experiență mai bună pentru utilizator, îmbrățișează realitatea virtuală, astfel încât consumatorii să poată experimenta produse fără a părăsi acasă.

Astfel, odată cu mișcarea în creștere a comerțului electronic, impulsionată de pandemia Covid-19 , realitatea virtuală a ajuns să contribuie la creșterea acestui trend, oferind o experiență de cumpărături aproape reală și autentică , întrucât cumpărarea de acasă a fost o opțiune. și tinde să continue să fie, chiar și după pandemie.

Astfel, comoditatea și încrederea în produs sunt factori fundamentali atunci când luați o decizie de cumpărare, motiv pentru care site-urile web și realitatea virtuală tind să se apropie din ce în ce mai mult de acum înainte.

De ce este realitatea virtuală viitorul site-urilor web?

Cu consumatorii din ce în ce mai exigenți, cucerirea satisfacției lor este scopul oricărui brand, nu-i așa?

Astfel, companii care sunt capabile să ofere cele mai bune experiențe cucerind diferențe competitive importante. Imaginează-ți un e-commerce în care ai putea cu adevărat să-ți încerci look-ul de weekend.

Pur și simplu pune-ți ochelarii de realitate virtuală și iată-te în magazin, înconjurat de cele mai variate opțiuni. Este posibil să faceți dovezile printr-o perspectivă 3D. Cu aceasta, puteți personaliza și, de asemenea, edita hainele înainte de a le pune în coș.

Această tehnologie poate fi aplicată tuturor produselor din lume, inclusiv mașinilor și imobiliare. Prin urmare, planificarea unui site web cu VR va fi, de acum înainte, din ce în ce mai comună, deoarece tinde să aducă cele mai bune rezultate.

Care sunt beneficiile realității virtuale pentru site-uri web?

Pe lângă o experiență mai bună pentru utilizator, realitatea virtuală ajută la reducerea costurilor de operare a magazinului fizic. Acest lucru se datorează faptului că clientul omnicanal va putea verifica toate cerințele produsului fără a pleca de acasă, înlocuind nevoia de a merge la magazin pentru a vedea produsul în persoană.

Astfel, companiile de retail au tendința de a-și crește prezența online, optimizând resursele și, în același timp, oferind o experiență completă utilizatorilor.

În plus, este posibil să ne așteptăm și la o creștere a vânzărilor în mediul online . Acest lucru se întâmplă deoarece consumatorii încep să se simtă mai motivați să cumpere după ce le experimentează într-un mod virtual. La acest scenariu se adaugă o mai mare satisfacție , deoarece totul poate fi făcut din confortul acasă sau oriunde preferă utilizatorul.

Cum să folosești realitatea virtuală pe site-ul tău?

Acum că știi puțin despre realitatea virtuală, iată cum să o folosești pe site-ul tău!

Mizați pe experiența vizuală

Companiile pot folosi VR pentru a crea o experiență vizuală pentru utilizatori care îi apropie de o achiziție. De exemplu, IKEA a lansat o funcție în aplicația sa care le permite clienților să plaseze mobilier în propria sufragerie folosind VR.

Acest lucru a ajutat la creșterea vânzărilor, deoarece clienții au putut lua decizii informate de design interior, fără a fi nevoie să petreacă ore întregi cercetărilor.

Investește în experiența utilizatorului

Este interesant că utilizatorul poate vizualiza produsul real în toate dimensiunile. În plus, este posibil să-și folosească camerele mobile și să ofere cu adevărat experiența că clientul se plimbă prin magazinul fizic, punând produsele în coș.

O altă idee pentru a crește experiența utilizatorului este să adăugați un joc pentru a crea un alt nivel de experiență. Acest lucru permite clienților să câștige puncte sau reduceri pentru fiecare articol găsit sau pentru fiecare set de nivel de victorie. Cu aceasta, brandul tău nu numai că va câștiga mai mulți clienți, ci va deveni și o tendință.

Educați-vă utilizatorii despre modul în care funcționează produsul dvs

O modalitate eficientă de a utiliza VR pe site-ul dvs. este de a educa utilizatorii. Pentru a face acest lucru, puteți crea o experiență VR în care ei pot vedea ce se întâmplă atunci când „încercă” produsul dvs. Acest lucru îi va ajuta, de asemenea, să decidă dacă marfa corespunde nevoilor lor.

Utilizatorii vor avea în continuare acces la concepte importante și la cum să își folosească cel mai bine produsele printr-o experiență captivantă. Acest lucru se întâmplă deoarece VR este capabilă să implice în mod eficient simțurile oamenilor, ajutându-i să asimileze învățarea mai rapid.

Acest lucru îi ajută pe oameni să folosească mai bine produsele dvs., ridicând în același timp nivelul de satisfacție.

Încurajează testarea virtuală

Mărcile care vând îmbrăcăminte, machiaj și accesorii folosesc deja VR pentru a le permite clienților să-și încerce produsele înainte de a cumpăra.

Senzația de a încerca produsele oferă utilizatorilor senzația de a cumpără în magazinul fizic, dar fără a părăsi confortul și siguranța caselor lor.

Astfel, dacă este folosită strategic și în cadrul unui plan de marketing, realitatea virtuală poate crește vânzările , crește traficul și implicarea pe site-ul tău.

Creați filtre de marcă pentru mai multe platforme

În prezent, VR a fost folosită de instrumentele de social media în cele mai diverse scopuri. Puteți adăuga filtre și schimba aspectul și apoi partajați conținutul prietenilor.

Un mod interesant de a folosi această caracteristică VR în viața de zi cu zi este de a crea filtre de marcă pentru rețelele sociale precum Instagram . Un filtru inteligent și distractiv va încuraja utilizatorii să se joace cu el, să partajeze conținut și să răspândească vestea despre marca dvs. cu alții.

De asemenea, puteți profita de ocazie pentru a crea un concurs legând rezultatul cu modul în care utilizatorii folosesc filtrul și când vă distribuie conținutul online. Această strategie de marketing digital , pe lângă creșterea vizibilității mărcii dvs., poate contribui și la generarea unui acces mai mare la site-ul dvs.

gazduire web gazduire website