Twitter a anunțat că efectuează teste pentru ca utilizatorii săi să poată urmări subiecte din cadrul rețelei, facilitând căutarea de știri printr-o curatare personalizată realizată de algoritmii proprii ai platformei.
Imaginează-ți că poți găsi toate cele mai relevante postări despre subiectul tău preferat în feedul tău Twitter . Gândiți-vă cum ar fi să urmăriți toate știrile despre seriale, vedete, sport sau chiar o anumită piață deodată, fără a fi nevoie să urmăriți anumite profiluri.
Sună uimitor, nu-i așa? Așa s-au gândit responsabilii platformei, care au anunțat marți (13/08) la un eveniment din San Francisco, Statele Unite, că încep teste pentru ca subiectele să fie urmărite și pe rețeaua de socializare .
Vrei să știi cum vor funcționa această știre? Așa că continuă să citești și află totul despre asta!
Cum va fi posibil să urmăriți subiecte pe Twitter?
Ideea este că, prin adoptarea unui instrument de învățare automată , este posibil să se organizeze cele mai interesante tweet-uri pe același subiect, în funcție de relevanța lor pentru utilizator.
Până acum, au fost efectuate teste pe tema „sport”, pe sisteme Android, astfel încât compania să poată evalua modul în care inteligența artificială va răspunde acestei noi cereri, precum și utilizatorii înșiși.
Potrivit lui Kayvon Beykpour, care se ocupă de proiect, nu există nicio intenție de a crea subiecte pentru toate subiectele de interes pentru utilizatorii săi , demonstrând o îngrijorare cu posibilitatea utilizării greșite a instrumentului.
În plus, utilizatorii ar putea reduce la tăcere subiectele selectate, fiind ideal pentru cei care urmăresc un serial și riscă constant să dau peste un spoiler în rețea.
Pe această linie, rețeaua de socializare a analizat și crearea de liste de interese, care ar fi alternative la feed-ul principal. Prin intermediul acestuia s-ar putea organiza rețeaua pe diferite teme , care ar fi accesată doar atunci când persoana respectivă ar fi interesată.
Care sunt următorii pași ai Twitter?
Odată cu acest anunț, au fost dezvăluiți următorii pași ai rețelei de socializare, care intenționează să investească în posibilitatea includerii de căutări de mesaje directe, reordonarea imaginilor după publicare și suport pentru imagini live produse pe dispozitivele Apple.
Managerul de produs al platformei , Wally Gurzynski, a comentat și modul în care aceste noi funcții fac parte din eforturile companiei de a face platforma să se concentreze din ce în ce mai mult pe interesele utilizatorilor săi, făcând experiența acestora și mai plăcută .
După atâtea dezvăluiri despre viitorul Twitter, este clar că microblogul încearcă să ofere instrumente care să facă platforma mai personalizată pentru fiecare utilizator.
Pentru brandurile care sunt prezente acolo este nevoia de a monitoriza principalele subiecte și de a evalua când se va putea realiza un aspect natural și organic care să le apropie de publicul lor.
Având în vedere acest lucru, profitați de ocazie pentru a continua să învățați despre rețea și pentru a vedea ce puteți învăța de la cele mai bune mărci de pe Twitter !
Lăsați un comentariu